neuscorrectie

• mar

Hoi Liefje (leuke naam)

Ik heb me laten opereren door KNO arts Dr. de Jong bij Medisch Centrum Scheveningen. Hij heeft ook een site www. drdejong.nl of kijk of www.medischcentrumscheveningen.nl. Ik heb voor hem gekozen vanwege z'n ervaring, hij heeft echt ongelooflijk veel neusoperaties gedaan (ong 7000) en ik vind z'n operatie techniek gewoon goed. Alles wordt van binnenuit gedaan dus absoluut geen littekens en niks te zien van buiten…en geen pijn. Nadeel, t'is behoorlijk aan de prijs, maar dat maakt mij niet uit, het is voor het leven.

Ik vind deze arts goed, maar er zijn natuurlijk veel meer goede artsen. Maar ik raad je deze zeker aan, ik heb niks negatiefs te melden.

Succes met een juiste keuze maken en hou me op de hoogte, vind ik erg leuk!

En heb je nog vragen, vraag gerust. Je mag m'n email adres ook wel hebben.

Gr Mar

ps. aan het begin van dit bericht vroeg ik naar ervaringen met ongelijke neusgaten, nou er was dus helemaal niks aan de hand achteraf. Ik was gewoon veel te bezorgd. het kwam door het gips. Toen het gips eraf gehaald werd, was het plop, plop en m'n neusgaten waren prachtig……..gelukkig.

• Silvia

haha zie je nou wel…

• debora

Hallo Mar, ik wil graag informatie van je hebben indien mogelijk. ik overweeg ook een neuscorrectie.

Heb je ook een mailadres waarop ik je kan mailen=

groetjes debora

• debora

Hallo Mar, ik wil graag informatie van je hebben indien mogelijk. ik overweeg ook een neuscorrectie.

Heb je ook een mailadres waarop ik je kan mailen=

groetjes debora

• ir

Hoi Silvia,

Ben net geopereerd en kom al vaker jouw naam tegen. Ik zou graag wat willen vragen via de email. Vindje dat goed?

Zoja wil je me je dan je email adres geven?

Alvast bedankt,

Irma

• Mar

marachino@home.nl

debora schreef:

>

> Hallo Mar, ik wil graag informatie van je hebben indien

> mogelijk. ik overweeg ook een neuscorrectie.

> Heb je ook een mailadres waarop ik je kan mailen=

>

> groetjes debora