neuscorrectie

• mar

Heej allemaal, ik ben vorige week geholpen aan m'n neus en het gaat hartstikke goed gelukkig, (over 2 dgn mag het gips eraf) valt mij alleen op dat sinds de tampons uit m'n neus zijn, de neusgaten ongelijke grote hebben. Weten jullie ook of dit blijvend is of trekt dit helemaal bij…. T'is natuurlijk geen gezicht twee ongelijke neusgaten.

Gr Mar

• J

Hey Mar,

Ik heb vorige week dinsdag mn neus laten verbouwen en bij mij zijn mn neusgaten ook niet helemaal gelijk. (Bij mij is het gips er inmiddels af) Om de neusgaten maak ik me nog het minst zorgen. Maar ik heb een bobbel van mn neus af laten halen en ook een stukje van mn tip maar nu heb ik ineens een enorme wipneus. Ik zei nog zo: ik wil geen wipneus!

De mevrouw die de plijsters en hechtingen verwijderde zei dat dat een zwelling is en dat die nog moet verdwijnen maar ik heb slechte hoop. Ik kan me niet voorstellen dat mn neuspunt nog bijna een centimeter gaat krimpen en zakken??

En ik weet ook wel dat geduld een schone zaak is en dat het er na een week niet al helemaal gaaf uit kan zien, maar ik vroeg me af of iemand hetzelfde meegemaakt heeft?

Groetjes J

• Silvia

ja J, zie plastische chirurgie wijzer

• J

Hey Silvia,

Fijn dat je zo goed op berichten reageert, je had dat namelijk ook al bij mij op t neuscorrectieforum gedaan :)

Alleen was het weer een kleine teleurstelling van die wipneus, toen ik jouw foto's verderop het forum zag staan. Jouw onderkant stond weliswaar omhoog maar bij mij zit er aan de bovenkant van mn neus, op de brug zeg maar, ook een verdikking die de lucht insteekt, een echte wipneus dus. Ik hoop zo dat dit nog wegtrekt..

Maar wat bedoel je precies met de plastischechirurgie wijzer? Ik neem aan dat je hier iets op de site bedoelt, maar ik zie niets dat zo heet.. (ben hier nieuw en zal t wel over het hoofd zien)

• Silvia

haha ik heb alweer op je berichtje gereageert op dat neuscorrectieforum… dat is van plastische chirurgie wijzer

http://www.plastische-chirurgie-wijzer.nl/ via deze link kom je er…

oke… ik snap wat je bedoelt… ik moet zeggen dat toen mijn kapje eraf ging er tussen mijn ogen een bult zwelling zat… dat moet er gewoon uit als dat kapje er af gaat… die zwelling moet ergens heen… maak je niet meteen te druk… als het over een paar maanden nog afschuwelijk is… dan zou het kunnen dat het niet heel veel meer verbeterd, maar op dit moment kan er zo ontzettend veel nog verandren….

• mar

Hey J, wat vervelend zeg, ja, daar zit je niet op te wachten hé. Maar heb je ook al gesproken met de opererend arts, deze kan je vaak meer vertellen dan een verpleegster. Waarom maak je niet een afspraak met hem om je ongerustheid te bespreken. Nou morgen is het voor mij zover, dus dan hoor ik hoe en wat….ik hoop het beste natuurlijk en ook voor jou. Als ik meer weet, laat ik het weten.

Toy toy toy, gr Mar

• Mar

Heej allemaal, nou mijn gipsje is er vandaag afgehaald en het resultaat mag er zijn hóór! Nog wel gezwollen en opgezet, maar echt een plaatje. Poepie sjieke neus……ik ben apetrots, wat ben ik blij zeg! Gelukkig van begin af aan geen centje pijn, ongemakken, ook niet met de tampons, ging gewoon goed. Geweldig, zo hoort het. Voor de degene die het weten wil, ik heb me laten opereren bij medisch centrum scheveningen door dr. J. de Jong.

Heb ik nog wel een vraag voor jullie, gebruiken jullie ook een bepaalde creme voor de neus of in de neus, om het zacht te maken of tegen littekens. Wie heeft een goeie tip?

Gr Mar

• Silvia

neeh ik smeerde gewoon dagcreme en nachtcreme, nix aparts verder…

mooi dat het resultaat goed is :D

• liefje

Hoi mar,

mag ik je vragen waar je je neus hebt laten opereren aangezien je er zo enthousiast over bent. Ik wil namelijk ook binnen nu en een jaar m'n neus laten opereren.

nou ik hoor van je

groetjes

• Silvia

is dat een vraag aan mij???