silhouet/ parkkliniek

• Dimitri

Hoi Mar,

Ik vind het ook allemaal spannend. We zijn lotgenoten.

Ik had een lange tijd geleden een consult bij een kno arts die ook in zijn eigen kliniek neuscorrecties deed, toen vond ik het duur en als ik nu terugdenk dan merk ik dat hij amper iets had uitgelegd. Mijn tweede consult was bij dr. oelbrandt in Belgie. Ik kreeg geen goed gevoel bij hem omdat hij haastig was, ik kreeg het idee dat het bij hem alleen om het geld ging en zo snel mogelijk van zijn patient af wilde nadat hij zijn geld kreeg. Een kennis van mij is geopereerd bij hem, hij heeft een klein bobbeltje nu op zijn neus en hij moet weer geld betalen omdat recht te zetten, bij silhouet is het all in. dus dat soort dingen zitten in de prijs. het kan zijn dat andere mensen andere ideeen over Oelbrandt hebben, maar zo'n indruk kreeg ik van hem wel.

qwa verdoving maakt het niet uit, je slaapt bij beiden. Dat hoop ik in ieder geval :)

Aanraden om bij andere chirurgen te kijken kan een teken van zelfvertrouwen, het beste voor de patient willen zijn, maar kan ook een verkooptechniek zijn :) Ik had er een goed gevoel bij, dus…

Wat me nu binnen schiet: vorige week kreeg ik van de telefoniste te horen dat er al in januari plek zou zijn… Morgen ff bellen…

Groet van Dimitri

• mar

Hey Dimitri,

Ik heb idd ook niet zulke goeie verhalen gelezen over Dr. Oelbrandt.

En het klopt dat er al in januari plek is voor een operatie, had de telefoniste ook tegen mij gezegd!

Ik wacht het gesprek vrijdag af..

We houden contact okay!?

Groeten,

Mar

• Dimitri

Hoi Mar,

Ik heb gebeld.

Ik heb een afspraak <:o)

Dit jaar nog, loop ik met een nieuw neus rond, een mooie hopelijk…

Spannenddddddd…..

Groeten Dimitri

• Jennifer

oke thanx dimitri

dat zou heel erg fijn zijn

• deniz

Hallo Dimitri,

ik had vandaag een afspraak voor de operatie, maar werd vanochtende helaas verzet naar 23 jan. omdat dr michail ziek is. Ik heb jou berichten gelezen, ben zeer benieuwd hoe het gegaan is.

Ben je tevreden met het resultaat. En hoe ging het tijdens operatie, heb je wat gevoeld. ?

• Dimitri

Lees dit :

http://www.prikpagina.nl/read.php?f=581&i=30648&t=20767

Als je nog vragen hebt hoor ik het van je.

• Dimitri

dr. Michail….

http://www.nu.nl/algemeen/1914402/operatiestop-priveklinieken-in-weert-en-breda.html

Ik hoop dat je stikt in het geld wat je van mij hebt…

Geen wonder dat ik tijdens de operatie wakker werd en de verpleegkundige begon te slaan…

• anoniem

GA ECHT NIET BIJ OELBRANDT. HIJ KAN GEEN NEUSCORRECTIE UITVOEREN. IK BEN ONTEVREDEN NADAT IK DOOR HEM opgelicht ben