silhouet/ parkkliniek

• me!

Hey allemaal!

Nu nog even mijn mening over Silhouet! Tja, wat kan ik zeggen. In het eerste consult maak je niet kennis met de arts. Je krijgt één van de dames met wie je een gesprek hebt. Ik vind de service van hen echt waardeloos. Ze kunnen daar veel klantvriendelijker personeel neer zetten.

Daarentegen vond ik dr. Michail een erg lieve, vriendelijke man. Maar door zijn vriendelijke houding vond ik hem wel wat onprofessioneel over komen.

Verder ben ik zelf errug tevreden met het resultaat! Hij heeft het echt heeel erg mooi gedaan. Super blij mee en dat terwijl de ingreep slecht enkele weken geleden heeft plaats gevonden.

Hierbij moet ik wel zeggen dat er een meisje vóór en een meisje ná mij waren. Zij kwamen allebei voor de 2e keer in de praktijk en waren dus ontevreden over het resultaat. Je kunt je vast voorstellen dat ik daardoor ook met wat twijfels mijn eiegn operatie inging! Maar dr. Michail heeft mijn neus echt heel erg mooi gemaakt!

Mensen die van te voren wisten dat ik mijn neus zou laten corrigeren, reageren allemaal heel positief verrast. Mensen die niet van de operatie af weten en mij wel kennen, zien het niet! Ik ben er dus super happy mee!

Nogmaals, de service vond ik echt waardeloos! Maar ik had een lieve chirurg en een nog lievere operatie-assistente. Hier ben ik erg tevreden over.

Groetjes,

mij

• Dimitri

Hoi,

Ik heb binnenkort ook een afspraak met dr michail.

Kan iemand mij helpen bij deze zoektocht wat jullie trouwens allemaal meegemaakt hebben. Kunnen jullie fotos naar mij mailen, voor en na fotos, van neuscorrecties die door dr Michail zijn gedaan. mail staat in mijn profiel.

Alvast bedankt

• Dimitri

Hoi,

Kan iemand mij helpen bij deze zoektocht wat jullie trouwens allemaal meegemaakt hebben. Kunnen jullie fotos naar mij mailen, voor en na fotos, van neuscorrecties die door dr Michail zijn gedaan. mail staat in mijn profiel.

Alvast bedankt

• Dimitri

Hoi,

Alvast bedankt

• Dimitri

Sorryy mensen, door een error heb ik 3 maal hetzelfde geplaats :(

• mar

Ik heb 5 december een afspraak bij silhouet kliniek.

Ik ben erg benieuwd. Het is er niet duur vergeleken met andere klinieken.

Het kost in totaal 2000 euro.

Zijn er nog meer mensen die ervaring hebben bij silhouet?

En Dimitri: heb jij ook bij silhouet kliniek een afspraak?

Of is dr Michail ook nog ergens anders werkzaam?

Groetjes,

Mar

• Dimitri

Hoi Mar,

Ik heb 28 november een consult bij dr michail bij silhouet kliniek.

Word je 5 dec geopereerd of is het een consult? Ik ben ook erg benieuwd wat het gaat worden. Vergeleken met andere klinieken is het zeker niet duur.

Laat nog wat van je horen.

Groeten,

Dimitri

• mar

Hey Dimitri,

Okay dus jij hebt morgen al een afspraak?

Heb je dan met dr Michail zelf een afspraak of bij een consulente?

Ik heb namelijk 5 dec een afspraak bij een consulente, niet bij de chrirurg zelf..

Heb jij veel goede ervaringen gehoord/ gelezen over deze kliniek?

Vertel je morgen dan hoe je consult was?

Ik hoor graag weer van je!!

Groetjes,

Mar

• Dimitri

Hoi mar en de rest,

Ik ben afgelopen vrijdag op cunsult geweest bij kliniek silhouet in breda.

Ik heb een consult van een uur gehad met dr.Michail zelf. Misschien niet met een consulente omdat die momenteel een hersenschudding heeft en thuis ligt. Maar goed.

Toen ik binnenkwam moest ik nog een half uur wachten omdat de dokter nog niet klaar was met een neuscorrectie, hij was dus bezig met een operatie. Eerste indruk van hem was goed. Hij kwam heel vriendelijk over. We hebben een uur gesproken over wat wel kan en niet kan ( bij mijn neus) . Hij is heel duidelijk en eerlijk. Ik kreeg een gevoel alsof ik hem al jaren kende. En humor heeft hij ook, ik heb veel gelachen tijdens het consult, maar goed dat doet er niet toe.

Hij vertelde dat hij veel klachten van andere chirurgen kreeg over de prijs, daardoor zou de prijs binnenkort omhoog gaan. Nu is het nog 2000 euro alles inc. Het is geen algehele narcose, maar een plaatselijke verdoving, je krijgt een roesje. Je slaapt.

Hij raadde mij aan om naar andere klinieken te gaan en alles tegen elkaar af te wegen, maar jah dit was de 3e chirurg waar ik op consult was. Ik kreeg hier voor het eerst het gevoel dat ik met een bekwame chirurg aan het praten was.

Voor en na fotos doet hij niet aan, omdat hij die tijd liever in het consult steekt, en de neus nooit precies hetzelfde als op de foto zal worden.

Ik ben overtuigd en ga binnenkort bellen voor een afspraak, hopen dat het snel kan.

Groeten van Dimitri

• mar

Hey Dimitri,

Mooi dat het zo goed beviel!

Ik zie er naar uit om er ook naar toe te gaan.

Ik vind het alleen wel een beetje vreemd dat hij je aanraadt om ook nog naar andere chirurgen te gaan!?

Je schrijft dat je geen algehele narcose krijgt, normaal gesproken ga je toch wel helemaal onder zeil of niet?

Bij welke artsen/chirurgen ben je nog meer op consult geweest?

Ik hoop trouwens wel als ik besluit om het daar te laten doen, dat het nog wel voor de prijs van 2000 euro is..;)

Wil je terug reageren.

Ik vind wel spannend allemaal.

Groetjes,

Marijke