Hey allemaal!
Nu nog even mijn mening over Silhouet! Tja, wat kan ik zeggen. In het eerste consult maak je niet kennis met de arts. Je krijgt één van de dames met wie je een gesprek hebt. Ik vind de service van hen echt waardeloos. Ze kunnen daar veel klantvriendelijker personeel neer zetten.
Daarentegen vond ik dr. Michail een erg lieve, vriendelijke man. Maar door zijn vriendelijke houding vond ik hem wel wat onprofessioneel over komen.
Verder ben ik zelf errug tevreden met het resultaat! Hij heeft het echt heeel erg mooi gedaan. Super blij mee en dat terwijl de ingreep slecht enkele weken geleden heeft plaats gevonden.
Hierbij moet ik wel zeggen dat er een meisje vóór en een meisje ná mij waren. Zij kwamen allebei voor de 2e keer in de praktijk en waren dus ontevreden over het resultaat. Je kunt je vast voorstellen dat ik daardoor ook met wat twijfels mijn eiegn operatie inging! Maar dr. Michail heeft mijn neus echt heel erg mooi gemaakt!
Mensen die van te voren wisten dat ik mijn neus zou laten corrigeren, reageren allemaal heel positief verrast. Mensen die niet van de operatie af weten en mij wel kennen, zien het niet! Ik ben er dus super happy mee!
Nogmaals, de service vond ik echt waardeloos! Maar ik had een lieve chirurg en een nog lievere operatie-assistente. Hier ben ik erg tevreden over.
Groetjes,
mij