help

• fenna

Hallo allemaal

ik volg al een tijdje jullie verhalen, maar ik krijg steeds verschillende ideeen over verschillende klinieken/ziekenhuizen.

Zijn er mensen die nog een keer doktoren/klinieken op een rijtje kunnen zetten ( prijs-kwaliteit etc).

Ik wil heel graag een correctie doen. Ik ben niet erg tevreden over mijn neus.

Mijn neus is niet te groot alleen zit er een bult(je) op, waardoor ik mezelf van een kant helemaal nooit wil laten zien aan iemand. Dit maakt me erg onzeker!

Ik ben het ook helemaal met de persoon eens die in dit forum zei; ik ben geboren met dit uiterlijk, maar moet ik het hier dan mee doen?

Natuurlijk zie je veel celebs die hun gezicht veranderen, maar het is niet zo dat ik doorsla oid. Ik ben gewoon erg onzeker over mijn neus.

Wel ben ik bang, net als iedereen, dat deze nieuwe neus niet bij mijn gezicht zal passen. Is dit heel gek?

Ik ben namelijk bang dat ik er later spijt van krijg… Ookal kan ik me dat niet voorstellen, omdat er echt wel iets aan verandert mag worden..

Graag reacties:)

• Silvia

Heyhey

Ik heb mijn neus bij dr ledermann bij aesthetic team laten opereren, en ik ben er KEEEEEEEEIIIII blij mee!!!

http://www.volkskrantblog.nl/blog/41310

Bedenk je wel heel goed dat het in je gezicht zit, en dat natuurlijk zoiets altijd kan mislukken, hoe ga je daar mee om? stoor je je genoeg aan je neus om dat risico te nemen!

Nou als je evt nog vragen hebt kun je die altijd stellen,

grs silvia

• fenna

Hee silvia.

ja ik zie dus jouw voor-neus

en ik vind daar al niets mis mee.

het stoorde jou blijkbaar ook zo erg, dat je er iets aan hebt laten doen.

ik denk er ongeveer de hele dag aan, dus het zit gewoon niet goed in mn hoofd.

ik vind de stap gewoon erg groot.

Jij was toch 21? Ik vind dat echt erg knap dat je op zo'n leeftijd al die stap maakt.

Ik zelf zit het maar een beetje voor me uit te duwen, ook omdat ik nu geen geld hiervoor heb.

hoe heb jij dit kunnen financieren?

Hoe duur was jouw neuscorrectie en was het een algehele?

Zag je ook voor en na-foto's ?

Hoe heb je uitgelegd hoe je je neus er uit wilde laten zien?

Kus

• Silvia

als ik jou was, zou ik langs een aantal artsen (waar jij goede verhalen van hoort) gaan, en hieruit een keuze maken. Gewoon eens kijken waar jij je het t prettigst bij voelt. Ikzelf had een voorkeur voor dr nolst, dr ledermann en middelweerd (hier heb ik ontzettend veel verhalen over gelezen).

Ik was inderdaad 21, inmiddels 22.

Ik heb van vroeger uit een mooi spaarcentje op kunnen bouwen, en werk sinds een tijdje fulltime en woon nog thuis, dus ik kan lekker sparen. Dat geld heb ik mooi van mijn spaarrekening betaald.

Mijn neuscorrectie was inderdaad algeheel en heeft mij 4750 euro gekost. Omdat ik verzekerd ben bij cz, kreeg ik een korting van 15% bij ATS, waar ik mijn operatie heb laten doen. Dus heb daarop nog 600 euro teruggekregen.

Ze hebben voor de operaties foto's van de zijkant gemaakt, en hebben deze bewerkt (gewoon door er wat af te knippen.) Hierop was wel ong duidelijk dat wij ong hetzelfde voor ogen was. Dit is dus ook de manier geweest waarop ik uitgelegd heb hoe ik het wou hebben. Heb de chirurg een kwartier voor de operatie nog gesproken, Ze heeft mn neus toen nogmaals bekeken, de foto's bekeken en we hebben nog even besproken hoe ik het precies wou hebben, zodat dit zeker helemaal duidelijk was voor der.

Nou heel veel succes met je keuze, laat zeker nog eventjes wat weten als je eruit bent…