buikcorrectie

• wilma

hallo ik ben 70 kilo in een half

jaar afgevallen nu wil de verzekering

mij niet helpen

moet maar een advertentie op internet zetten

vrouw met drilbuik zoek man

maar dat wil ik niettttttttttttttttt

wie kan mij zeggen wat het gaat kosten

en waar je het beste zoiets kan doen

alvast bedankt

• Ivanka

Ik heb buikwandcorrectie in buitenland laten uitvoeren.De overtollige buikhuid is weggehaald en buikspieren zijn opnieuw samen getrokken / voor een smallere taille/. Verder is de navel verplaatst.Heb ook fotos.Wil je meer weten, kan je me altijd mailen.Groetjes Ivanka

• luigina

zo !!!!

Ik zou een klacht indienen, ik had eerder gereageerd op jouw berichtje dat je je misschien een koe voelt in je hoofd, maar toen had ik dit verhaal nog niet gezien.

Ik vind dit beledigign eerste rang en dat hoort niet, men moet een zuiver medisch gericht antwoord geven.

Als de arts vind dat jij in je dagelijkse leven niet belemmerd word in je beweging door jouw buik dat is het niet medisch acceptabel voor een verzekering om het te betalen dan blijft het plastisch verhaal en dat betalen ze niet.

Je moet naar een goede chirurg gaan in een ziekenhuis en die een verklaring laten schrijven, dat wil wel eens beter helpen.

maar nogmaals, die kan voor jou ook niet een medisch getint verhaal verzinnen.

Heb je er bv last van, krijg je bv smetvlekken van teveel huid , schuurt het egrnes langs als je beweegt etc.

Dat zijn namelijk punten die het medisch maken omdat je in je normale dagelijkse leven belemmert wordt om vrijuit te bewegen zonder dat je er last van hebt.

overtollig huid op ogen worden bv ook alleen maar vergoed als het je zicht belemmerd en niet omdat het rottig staat, das geen gezondheidsprobleem.

vroeger kwam je nog weg dat het je psychisch schaadde, maar dat slikken ze ook niet meer, dan sturen je ze naar een psych.

sterkte ermee,

en als een chirurg niks voor je kan betekenen, misschien 2x je vakantie laten schieten en daarvoor een operatie ondernemen??

• Els

En voor volgend jaar een andere verzekeringsmaatschappij nemen.

Univé is voor dit soort dingen niet bepaald de meest ideale verzekering en natuurlijk het meest uitgebreide pakket nemen dat geeft de meeste kans op vergoeding.