slechte ervaring ooglidcorrectie

• wendy

ik heb net een correctie aan mijn bovenooglid gehad. het ging om een stukje vel wat er nog te veel zat. helaas ziet het er nu uit alsof ik bij de slager ben geweest! Een snee over het hele ooglid en veel meer weg dat moest. ik ben erg bang dat dit niet meer goed komt. wie heeft ervaring hiermee?

• Joke

Hey Wendy,

Hoe lang geleden heb je dat dan nu laten doen? Als het pas een paar dagen is kan je eigenlijk nog niet veel zeggen.

Sterkte, Joke

• Dita

Ik dacht dat Wendy informatie wilde over een ooglidcorrectie?

• Joke

Hoi Dita,

Ja dat dacht ik ook. Triest dat een onderwerp zo bedorven wordt. Helaas staat mijn naam ook in deze discussie, hetgeen ik zeer betreur. Jammer dat een bepaald persoon niet van ophouden weet.

Wat mij betreft mag de beheerder een groot aantal commentaren weghalen.

Met excuses aan Wendy.

Joke

• lara

Zeer vermakelijke discussie, hoewel het meer een monoloog is van iemand die zichzelf wel erg serieus neemt en die zwaar gezakt is voor het onderdeel introspectie gedurende haar ingebeelde psychologie-studie bij het LOI.

Annabel, het wordt iets zonder jou, zou Hans de Booij nu zingen.

• miramar

ging het toevallig over ooglidcorrectie??????????????

• hansje

Dames,

Het beste is negeren.

Er is slechts 1 persoon die hulp nodig heeft.

• Lies

Helemaal mee eens Hansje want behalve een Borderline stoornis heeft Annabel ook een narcistische stoornis. Negeren deze dame.

• patient sluimers

Ik heb ook een super slechte ervaring in het bronovo gehad een slecht uitgevoerde onder ooglidcorrectie geen enkel resultaat een behandeling gekregen zonder mijn toestemming bleek dat de dr sluimers een persoon had uitgenodigd aan wie hij het ging uit leggen Ben inmiddels een procedure begonnen. Ook bij het tuchtcollege. Ik heb al 4 keer een second opinion gehad en alle zeggen dat het resultaat belabberd is en zouden in zo een geval het alsnog kosteloos herstellen.

In dit ziekenhuis bij deze dokter niet daar wringen ze zich in allerlei bochten en je had maar moeten weten dat het een opleidingziekenhuis is en de verzekering wordt het aan over gelaten. Ga liever naar Dr posma of zo in medisch centrum scheveingen. Voor degene met intresse in alle details mail me even je msn of mailadres ik ben bezig een website te maken over mijn slechte ervaring inclusief foto's van voor en na de operatie.