zeer tevreden met neuscorrectie dokter michail silhouet

• Jacky

Hallo,

Ik ben ook door Dr. Michail in Weert geopereerd op 8 september. Ik ben heel tevreden met de resultaat maar op mijn neusvleugels einde (onder de ogen) heb ik 2 kleine bobbeltjes en dat stoort me enorm. Heb jij ook zoiets gehad? En ook de zwelling is niet helemaal weg heb ik gevoel. Ik heb controle afspraak gepland voor 13 october dus ik hoop dat het normaal is en dat het vanzelf weggaat…in de tussentijd hoop ik van jou meer info te krijgen aangezien jij paar maanden na de operatie bent. Kun je me vertellen aub als het veel veranderd is?

Alvast bedankt voor je reactie.

Groetjes,

jacky

• Dimitri

Ik ben zeer benieuwd naar deze dr Michail. Ik heb een consult binnenkort met hem voor een neuscorrectie.

Eigenlijk ben ik wel benieuwd naar voor en na fotos van neuscorrecties van mensen die behandeld zijn door deze p.c.

Kan iemand mij voor en na foto's mailen? Zou ik erg op prijs stellen. Mijn emailadres is te zien in mijn profiel…

• Dimitri

dr. Michail….

http://www.nu.nl/algemeen/1914402/operatiestop-priveklinieken-in-weert-en-breda.html

Ik hoop dat je stikt in het geld wat je van mij hebt…

Geen wonder dat ik tijdens de operatie wakker werd en de verpleegkundige begon te slaan…

• lola

hoi dimitri,

is dit echt gebeurd joh wat je schreef met dokter michail??

groetjes lola

• Dimitri

Ja is echt gebeurd…

Waarom zou ik liegen. Eerst dacht ik dat het een keer kon gebeuren, maar toen ik het nieuws zag wist ik dat het niet klopte.

• lola

hoi dimitri!

dus als goed ik begrijp ben jij tijdens de operatie (met dr michail )wakker geworden?wat bedoel je stik in het geld?hoe is het allemaal gegaan en gebeurd joh?

waar werkt die gast nog meer dan in nederland?

ik heb een neus correctie door hem laten uitvoeren alls is prima gegaan…

ik heb wel op het nieuws gezien van die 4 vrouwen met mislukte borstvergrotingen door de chirurg vercoutere en dat de klinieken zijn gesloten wegens infectie gevaar of zoiets?

nou tot horens,

groetjes lola.

• Dimitri

Tijdens de operatie ben ik wakker geworden en was zeer agressief.

Ik had op het nieuws gelezen dat ze gesloten waren omdat ze onhygienisch waren. er waren geinfecteerde patienten. zoek maar bij nu.nl en bij rtl nieuw op het internet.

Ik kan het niet hebben dat een chirurg zo met zijn patienten omgaat, geen respect voor iemand anders leven. Onverantwoord…

Laat ik helemaal maar niet over de bagger service en nazorg hebben nadat ze het geld in ontvangs hadden genomen… Ze zien je echt alleen voor geld aan.