Lieve iedereen,
Gisteren was het eindelijk zover; ik kreeg lipo aan buis, heupen, onderrrug en rijbroek. Om 1115 kwamen mijn vriend en ik aan in hasselt wat echt een heel eindje rijden is. Dr. Nelissen was aardig legde nogmaals uit wat er ging gebeuren. Daarna mocht mijn vriend op hun kosten iets drinken in het hotel er tegenover en ik kreeg een soort blauw goedje te drinken. dit was het roesje waarschijnlijk want volgens mij ben ik snel daarna begonnen met ijlen..
ik moest me uitkleden en Dr. Nelissen ging de gebieden aftekenen. Daarna ging ik naar de operatiekamer waar een zuster me op het bed hielp. Ik moet zeggen dat dat een beetje het laatste is wat ik me nog herinner. Ik voelde af en toe een beetje pijn, vooral bij de rijbroek/bilplooi. Ik weet nog dat ze op een gegeven moment zeiden dat het klaar was. Volgens mij hielp de zuster mij in het strakke pakje (wat echt wel strak is!) en hielp mij met aankleden. Ik was echt helemaal van de wereld, leek wel dronken, volgens mijn vriend heb ik in de auto om alles wat er gebeurde (file, rood stoplicht, overstekende voetgangers) moeten huilen.. ik hoop maar dat ik geen al te genante dingen heb gezegd tijdens de operatie. Thuis (17.00) ging ik meteen slapen, ik werd rond 20.00 wakker, was erg misselijk, daarna ging ik weer slapen tot ongeveer 02.00, toen werd ik gewoon goed wakker, niet meer ‘dronken’ of misselijk.
Zitten doet nu nog een beetje pijn (bilplooi) en slapen is ook moeilijk, ik slaap normaal op mijn buik.
Als ik in de spiegel kijk zie ik nog niet veel verandering behalve een platte buik. mijn heupen steken nog steeds uit, maar er zit een soort gaasjes op tegen het lekken, bovendien is het natuurlijk nog opgezwollen. Vrijdag heb ik controle.
Overigens viel het lekken 100% mee. mijn kleren waren verder niet nat ofzo. Ik ben zo benieuwd naar het eindresultaat!!
gr. Leo.