neuscorrectie

• Jules

Hallo Allemaal,

Ik ben z'n drie maanden geleden geop. door Nolst.

Een eerste gehele correctie.

Mijn neustip is nu na die maanden nog dik en ik heb ook nog bobbels hier en daar, waardoor mijn neusbrug een beetje heen en weer gaat.

Nolst zegt maar steeds afwachten.

Nu is mijn vraag, gebeurd er echt nog veel na die maanden.

Kan iemand mij vertellen dat ie dit heeft meegemaakt, dat alles nog veranderd tot een jaar.

Is iemand een jaar geleden of langer geop.

Please laat het me weten, ik geloof er bijna niet meer in.

Groetjes Jules

• Ing

Hoi Jules,

Ik ben 3 maanden geleden ook door Nolst geopereerd. Mijn neustip is ook nog dik en ik voel boven aan mijn neus ook nog knobbeltjes zitten.

Op heel veel sites lees je dat men pas na 6 tot 12 maanden het definitieve resultaat ziet, dus ik denk wel dat er nog verandering kan komen.

Maar ik ben dus net als jij erg benieuwd naar reacties van anderen.

Groetjes Ingrid

• QeLeBeQ

Hoi hoi,

Ik ben 6 weken geleden geopereerd, voor de tweede keer.

Eerste keer was 13 jaar geleden in Nederland (met de gesloten techniek).

Ik heb een zware operatie achter de rug. Een totale revisie. Mijn neus is heel erg opgezwollen en ziet er soms asymetrisch uit. Een neusgat is groter dan het ander. En ik heb een blauwe plek op mijn neusrug (van de huidtransplantatie).

Het duurt minimaal 5 maanden voordat je echt het resultaat ziet… Dat weet ik van de eerste operatie (en van mensen om me heen).

Tot die tijd kan je neus nog veranderen (niet drastisch natuurlijk!). De neustip ontzwelt helemaal, neemt de vorm aan. De neusbrug gaat goed op de plek zitten, de neusgaten trekken gelijk(er).

Na de 6de maand kan je dokter pas zeggen of het goed gelukt is of niet gelukt. En als er iets aan gedaan moet worden, kan dat dan ook.

Dus nog even geduld hebben! :) En positief blijven..!