as maandag eindelijk lipo!

• leonie

mensen, as maandag ga ik het eindelijk laten doen. mijn buik, heupen en rijbroek. ik heb er een hoop verwachtingen van, ik hoop maar dat het niet tegenvalt. ik heb wel een aantal vragen. moet je helemaal naakt op de behandelingstafel liggen? zou ik toch wel genant vinden. en de dokter gaf me een briefje mee waarop ook stond dat ik 6 uur van te voren niet mocht eten en drinken. hebben jullie dit ook zo gedaan? ik vind dat toch wel heel lang, vooral omdat ik 2 uur in de auto moet zitten erheen.

ik hou jullie op de hoogte!

• rowie

Hoi Leonie,

ik heb ook een lipo gehad, aan heupen en binnen en buitenkant bovenbenen.

En ja, ik moest naakt. Vooral bij de binnenkant bovenbenen was dat vervelend. Maar ik vertrouwde de chirurg (dr. Angelos van Silhouet) compleet en daarom had ik niet het gevoel ‘voor schut’ te liggen. En wat Annabel al zei, het is hun werk.

Ik heb geen roesje gehad, alleen plaatselijke verdoving, dus ik mocht voor de lipo nog eten en drinken.

Ik hoop dat het bij jou, net zoals bij mij, 100% mee zal vallen. Ik heb alleen

's avonds 2 paracetemol genomen omdat het schrijnde, verder voelde ik het wel maar t deed niet echt pijn.

Houd er rekening mee dat je nog heel veel kunt lekken. Ik had oude kleren aan en incontinentie-onderleggers voor in de auto en in bed gekocht bij de apotheek. Die heb ik zeker nodig gehad.

Op het viva-forum vind je onder “Mode&Beauty” een topic over liposculpture. Mss kun je daar eens gaan kijken.

Laat je weten hoe het gegaan is?

Heel veel succes!

Groetjes, Rowie.