Beste,
Ik ben op zoek naar vrouwen die recent in Turkije, bij voorkeur Bodrum, plastische chirugie hebben ondergaan, of dat binnenkort van plan zijn.
Alle reacties welkom, heel hartelijk dank!
Nadine
Hoi Nadine,
Ik ben 4 weken geleden in Istanbul geopereerd aan mijn neus. Ik woon in Nederland.
Groetjes,
A.nadine schreef:
>
> Beste,
>
> Ik ben op zoek naar vrouwen die recent in Turkije, bij
> voorkeur Bodrum, plastische chirugie hebben ondergaan, of dat
> binnenkort van plan zijn.
>
> Alle reacties welkom, heel hartelijk dank!
>
> Nadine
Beste,
Hartelijk dank voor je antwoord.
Ik zal hierbij even mijn vraag toelichten.
Ik ben een journaliste van de Belgische krant Het Laatste Nieuws en maak een reportage over medisch toerisme in Turkije. Mijn bedoeling is een evenwichtig portret te schetsen van wat mogelijk is en wat de verschillende stappen zijn voor mensen die verkiezen zich in het buitenland te laten opereren. Hiervoor zoek ik nog getuigenissen, niemand die het beter kan vertellen dan zij die het zelf ervaren hebben, natuurlijk.
Zou u interesse hebben hieraan mee te werken, middels een kort telefonisch of schriftelijk interview? Ik zou het zeer erg appreciëren en andere mensen kunnen alleen maar van deze info profiteren.
Desgewenst geef ik graag eerst nog wat info over mezelf en de krant.
Met dank en vriendelijke groeten,
Nadine Van Der Linden
hoi,
Mag ik je vragen hoe jij je neusoperatie in Istanbul hebt ervaren? Hoe heb je met zo een arts contact gelegd en in welke kliniek en bij welke arts heb je je laten opereren? En is het het gewenste resultaat? Sorry voor al de vragen maar ik denk er zelf ook aan om mijn neus in Istanbul te laten opereren, vandaar.
alsvast bedankt
groetjes
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?