Titan

• Caroline

Hallo Anke,

Ik ben een maand geleden in Maastricht geweest voor de eerste titan en moet zeggen dat ik wel heel enthousiast ben. Mijn huid voelt steviger aan en ik zie er niet meer zo vermoeid uit.

Pijnloos was het niet. Ik had op aanraden van hun wel 2 paracetamols genomen omdat ik best wel bang was. Sommige plekken deden toch nog pijn, maar het is de moeite waard geweest en je bent het zo vergeten . Ik vroeg hun of ze anders werkte als in Zwolle. De behandelaarster vertelde mij dat tijdens de startjaren heel hoog hebben gewerkt( hoger als wat Zwolle hanteert). Nu werken ze even hoog als Zwolle doet. Ze hadden het over energie van gemiddeld 40 die ze nu hanteren en zetten dubbele shots. In amerika hanteren ze slechts 32 tot 36 . Het zegt mij niet veel, maar als ik maar resultaat zie.

De uitleg en de begeleiding was heel fijn en ze nemen de tijd voor je. Jammer dat je zelf niet tevreden bent.

Groetjes ,

Caroline

• nanda

Ha Carolinen

ik heb nooit van titan gehoord ,kun je me uitleggen wat het is?

groet Nanda

• Caroline

Hallo Nanda,

Titan laser is een laser die de huid laat krimpen,liften. Hij wordt hoe het schijnt veel toegepast in USA.

Groet,

Caroline

• leonie

wordt ook bij level4 in hasselt gedaan, maar daar heet het anders.