oplossing rimpels decollete ?

• gaby

Hallo,

Ik ben een zijslaper en heb hierdoor rimpels op mijn decollete gekregen wat ik erg ontsierlijk vind.

Ik heb gelezen over een soort “borstkussen”(intimia, via US, en chest-a-peel via NL) maar voordat ik dit soort dingen aanschaf wil ik graag weten wie hiermee ervaring heeft en of dit helpt.

Wie heeft tips? Wat kan ik hier tegen doen? Afgezien van op mijn rug slapen want dat lukt mij absoluut niet.

Bedankt.

groet, gaby

• Sanne

Hallo Gaby,

Ik heb onlangs mijn rimpels op decolleté laten weghalen in Maastricht, in Instituut Nadine Gregoire. In de rimpels wordt hyaluronzuur gespoten. Ik was wel enige dagen blauw hier en daar. Het ziet er nu prachtig uit. De rimpels zijn verdwenen en je ziet niet eens waar gespoten is.

Groet,

Sanne

• Da-Is

Hoi Sanne,

Je hebt mij nieuwsgierig gemaakt, de hyaluronzuur die jij hebt laten inspuiten hoelang blijft dat mooi? En hoeveel was je hier voor kwijt?

• Sanne

Hallo

Ik was 240,- kwijt en ze zeiden dat het een jaar houdt.

Grtjes Sanne

• Da-Is

Vertel eens deed dit pijn of verdoven ze het gebeid?

• Sanne

Het werd verdoofd met een verdovingscreme, dus de pijn viel reuze mee.

• Esther

Hallo Sanne,

ook ik ben op zoek naar een oplossing voor slaaprvouwen in decollete

Die Hyaluronzuur, wordt dat met naald in de ‘vouwen’ gespoten of

wordt het hele gebied behandeld, zoals met Mesotherapie??

(Soort machine die om de cm een prikje geeft)

En nog een vraag… voel of zie je de inspuiting zitten??

Ben erg benieuwd naar je antwoord

Groeten, Esther

• sanne

Hallo Esther,

De hyaluronzuur behandeling van het decollete is puur de rimpel opvullen en geen mesotherapie. Nadine past namelijk per rimpel de hoeveelheid hyaluronzuur aan, zodat het een egaal effect geeft. Met mesotherapie wordt dat wat lastiger , heb ik me laten vertellen, omdat natuurlijk de rimpeldiepte per rimpel verschillend is.

De eerste paar dagen voelde ik de inspuiting wel, want het gebied was nog wat gevoelig. Nu voel ik niets meer en ziet mijn decollete er vooral heel mooi uit.

Ben er echt heel blij mee.

Succes

Sanne

• Esther

Klinkt allemaal geweldig, bedankt voor alle info!

Nu nog eens zoeken naar een locatie dichterbij met dezelfde

behandeling want Limburg is toch wel wat te ver voor mij

Nogmaals bedankt Sanne!!

Gr, Esther