eigen vet injecteren in gezicht mogelijk?

• mark

hallo mensen

mijn vraag is of het ook voorkomt dat er eigen vet wordt geinjecteerd in het gezicht.

Ik zou bijvoorbeeld vet ingespoten willen hebben in de wangen om wat dikker te lijken is dit op de een of andere manier mogelijk? of verdwijnt dat dan ook weer snel of zou het ook kunnen blijven zitten.

• wendy

hallo,

ik heb dit bij carpe laten doen.

is nu een maand geleden eerste keer ingespoten.

direct erna zag het er heel goed uit maar dat was de zwelling meegerekend

nu is het resultaat nog moeilijk te zien dus ik zou een herinspuiting willen laten doen maar weet niet of ze dat nu al gaan doen.

Als de kliniek eerlijk is gaan ze en moeten ze je zeggen dat de kans bestaat dat het niet blijft.ik heb veel rondgebeld en de meesten hebben me dit verteld.

• Od

Bij mij is eigen vet ingespoten in mijn gelaat om een groef op te vullen. De chirurg spuit bewust iets meer in omdat het normaal is dat het slinkt. Inderdaad ik heb onthouden dat je dit na x-aantal jaren opnieuw moet doen.

• margarita

het inspuiten van eigen vet wordt veel gedaan.

ik laat het over een aantal weken ook doen. Het vet wordt daarbij uit het lichaam gehaald en gecentrifugeerd zodat alleen de kernen overblijven en die worden ingespoten. Lees het verhaal van Kamila onder lipofilling