Neuscorrectie bij dr. Oelbrandt

• A.

Beste Lezers,

Als je een neuscorrectie bij dokter Oelbrandt wilt laten uitvoeren, denk dan goed over na en vraag nog meer informatie over hem bij degene die bij hem is geweest. Ik zal jullie zeggen dat hij niet de goeie is voor een neuscorrectie. Ik raad het echt niemand aan. Hij kan wel zeggen dat het goedkoper is dan in Nederland maar als hij daar onhandig in is ga je toch ook niet geopereerd worden door hem. Je zult anders je levenslang spijt van krijgen. Je betaald dan ietsje minder maar wel heleboel geld. Ik hoop dat jullie het serieus nemen.

mvg. A

• Simone

mensen,

ik kan niet anders, dan dit verhaal bevestigen. ik ben ook twee maal door oelbrandt geopereerd geweest, en ik heb daarna alsnog een nieuw neusoperatie bij een ander dokter moeten doen. Zeer spijtig. Ik ben er ook van overtuigd dat hij niet de goeie is voor neuscorrectie. Bovendien is hij niet eens zo goedkoop.

succes ermee,

grts

• A.

Hai Simone,

Wanneer was jij geopereerd bij dr. Oelbrandt? Ben namelijk ook twee keer geopereerd door deze dokter. De eerste operatie was vorig jaar in 2007 en de tweede pas geleden in mei. Uiteindelijk had ik een bericht geplaats op deze pagina zodat mensen het ook weten. Het is gewoon waardeloos.Hij kan het neus niet geven wat je wil. Na twee operaties kun je nog steeds geen verschil zien van m'n nieuwe en m'n oude neus. En zeker zou ik weer opnieuw geld moeten betalen voor de 3e operatie aan mijn neus bij een andere dokter. En weer veel verlof moeten opnemen van m'n werk, en weer al het gedoel. Heb geen zin meer dankzij deze dokter.

Maar jij bent dus opnieuw opereerd door een andere dokter. En ben je nu wel tevreden met je neus? Mag ik je ook vragen door wie je bent geopereeerd.

Mvg. A

• simone

Hai,

yep ik ben door een andere dokter (Dr. Michael) geopereerd, . Nu zie ik tenminste het resultaat. Het geld dat ik bij Oelbrandt heb uitgegeven, beschouw ik als verspild.

grtz

• QeLeBeQ

Ik hoor dit soort verhalen te vaak in Nederland. Dit komt door te weinig praktijkervaring… en de dokters nemen geen deel aan cursussen en workshops om op de hoogte gehouden te worden van de nieuwste technieken.

Ze zijn lui.

De meeste dokters passen de gesloten techniek toe. Duurt niet zo lang en is lekker makkelijk. Maar deze techniek brengt veel beperkingen met zich mee.Neustipcorrectie gaat niet en de bochel op de neusrug word weggevijld zonder te ‘zien’ hoe dat zich verhoudt tot de rest van de neus.

Je kunt de motor van een auto toch niet repareren zonder de motorkap te openen?

Laat je goed informeren, zoek contact met andere patienten en stel een vragenlijst op voordat je naar de dokter gaat!!!

Durf vragen te stellen!

1) Hoe veel operaties/revisies heeft u verricht in uw leven?

2) Hoe veel verricht u er per week/jaar?

3) Past u zowel de open techniek als de gesloten techniek toe?

4) Welke kwalificaties heeft u?

5) Waar en hoe heeft u die behaald?

6) Heeft u ervaring met huidtransplantaties?

7) Brengt u revisies in rekening?

8) Werkt u met ‘computer imaging’? (Accepteer geen tekeningen of schetsen)

9) Neemt u deel aan cursussen of workshop om op de hoogte te blijven van nieuwe technieken?

• eve

Ja je hebt gelijk. Hier in Belgie en in Nederland hebben ze gewoon weg veel te weinig ervaring. Ik ben zelf drie geoppereerd aan mijn neus maar gelukkig de derde keer viel het mee maar nog steeds is het niet de gewenste resultaat. Het beste is naar een land gaan waar ze heel veel neusoperatie's laten uitvoeren. Want hier in Belgie en Nederland ze bakken er echt niks van! Ze zijn super slecht!!! Ze verpesten onze neuzen!

• ap

Ik had net een afspraak gemaakt met dr oelbrandt.

Aan de ene kant lees ik veel positieve dingen over hem aan de andere kant dit soort dingen. Nu weet ik ook niet wat ik moet doen. Als ze in NL en Belgie niet goed zijn in dit soort operaties, waar zijn ze dat dan wel? Welk land is aan te raden?

In turkije lopen veel mensen met kromme neus rond. Zijn daar goed in neuscorrectie? Iemand enig idee?

• Lala

Hallo mensen,

Ik lees jullie verhalen en ik schrik er best wel van. Ik heb vandaag ook een consult gehad bij Linea Aesthetica. Chirurg zelf legde uit hoe hij te werk gaat, wat het uiteindelijke resultaat zal worden etc. Ik moest zelf 3 zwart-wit foto´s meenemen. Hij heeft gemeten, getekend en weet ik nog wat allemaal. Wat hij op papier had getekend vond ik zeer mooi. Ze gaan me over 3 weken bellen om te vragen of ik de operatie wil laten doen?!

Ik heb ook van een vriendin gehoord, dat zo´n neusoperatie in Turkije veel goedkoper is. Bij deze chirurg moet ik 2931 euro betalen. Is niet weinig natuurlijk, voor een student al helemaal niet. Maar als eind resultaat goed is, dan ben ik al tevreden.

Mijn vraag: weet iemand hoe ik een betrouwbare, goeie chirurg kan vinden in Turkije?

• Inne

Hello iedereen,

Ik moet zeggen dat ik geschrokken was toen ik dit forum las…

Ik heb 2 jaar geleden mijn neus laten corrigeren bij Dokter Oelbrandt , ik ken ook nog 3 andere mensen die bij hem zijn langsgeweest, waaronder 1 iemand waar ik Oelbrandt heb aangeraden.

Ik heb dus voorlopig al 4 positieve reacties gezien over deze chirurg, waarvan ikzelf ook de resultaten al heb kunnen bewonderen!

Oelbrandt is volgens mij correct, eerlijk, professioneel en levert goed werk.

Ik hoor zeer graag jullie reactie hierop!

Groetjes,

inne

• A.

Hallo Lala,

Op google Kun je zoeken naar Rinoplasti-Istanbul. Je zult veel informaties kunnen krijgen. Echt geloof me maar daar zijn ze heel goed in. Niet alleen goedkoop maar ook veel ervaringen dan hier in Belgie en Nederland.