Dr. Oelbrandt

• Lilyrose

Ongeveer iets maar dan twee maanden geleden ben ik aan mijn neus geopereerd.

Het is nog steeds één van de beste keuzes die ik heb gemaakt.

Voor mijn operatie had ik een neus die gewoon niet bij mijn profiel paste. De rug van mijn neus was helemaal krom en liep niet recht naar beneden. Ik schaamde me er altijd voor in het openbaar. Ik wou dat al het aandacht niet gelijk naar mijn neus ging en vond het een grote afleiding.

Toen vond ik in een bekende tijdschrift (magazine) een advertentie van kliniek Linea Asthetica in België. De prijzen die vermeld stonden waren zeer gunstig want in Nederland is het bijna wel dubbel. Ik wist toen gelijk dat ik mijn neus daar ging opereren. Na veel onderzoek en rondvragen kwam ik erachter dat het een betrouwbaar kliniek is. Omdat ik nog niet 18 was moest ik een behoorlijk tijdje wachten tot ik ook werkelijk onder de mes kon gaan. Ongeveer 1 jaar voor mijn 18e verjaardag had ik mijn eerste consult. Dr. Oelbrandt legde heel goed uit wat ik kon verwachten en we hadden het zelfde voor het oog. Hij legde ook heel goed de procedure uit. Toen werd mij ook uitgelegd dat ik een volledige neusoperatie nodig had. Gelukkig kwam ook de prijs overeen met wat in advertentie stond.

3 april was het uiteindelijk zover. Ik moest naar Brussel voor de operatie. In de kliniek was iedereen aardig en hulpzaam. Voor de operatie kwam Dr. Oelbrandt nog naar mij om alles nog uit te leggen en ik kon vragen wat ik wou. Ik zat wel erg tegen de narcose op. Toen ik uit mijn narcose kwam viel het reuze mee.

Na de operatie was mijn neus nog te opgezwollen om echt te kunnen zien wat de uiteindelijk resultaat was. De eerste twee weken was het voor mij zwaar om te kunnen ademen daar boven op was ik nog een beetje verkouden. De verband mocht er na 8 dagen af en de hechtingen (de uiteinde) werd door de huisarts na 10 dagen eraf geknipt. Na 2 maanden krijgt mijn neus steeds meer vorm en past mijn neus heel erg bij mij.

Ik heb tot de dag van vandaag geen spijt dat ik mijn neus heb geopereerd en ben Dr. Oelbrandt heel erg dankbaar.

• truus kom naar huus

Dit is weer zo'n typisch reclame berichtje van dr oelbrandt! Ik geloof er werkelijk waar geen zak van.

“ik ben dr oelbrandt heel dankbaar”

verzin een andere manier om aan je klanten te komen loser.

• luigina

quote lilyrose:

De prijzen die vermeld stonden waren zeer gunstig want in Nederland is het bijna wel dubbel. Ik wist toen gelijk dat ik mijn neus daar ging opereren. Na veel onderzoek en rondvragen kwam ik erachter dat het een betrouwbaar kliniek is.

Meestal ga je eerst kijken bij klinieken of ze betrouwbaar zijn, dan ga je de prijzen vergelijken en weet je zeker dat je je daar laat opereren .

beetje vreemd verhaal dus…

• Didier

Ik wil dit wel geloven maar geef me eens foto's lilyrose, want idd het klinkt allemaal nogal ‘over the top’