Ervaring met Dr. Patrick Dedoncker

• Anonymous avatar

Beste Forum lezers,

Heeft er iemand ervaring met Dr. Patrick Dedoncker. Ik heb volgende week een afspraak bij hem staan.

Groetjes,

Martha de Paulo

• Anonymous avatar

Geachte mevrouw Martha

Ik ben net op de site van Dr. Patrick Dedoncker en google zijn naam even en nu ben ik hier terechtgekomen.

Ik wou even weten als u daar hem behandelt bent voor eender wat en wou graag weten wat u van hem vond??? Is hij professioneel genoeg en bent u tevreden van het resultaat??

Als u mij iets meer wilt vertellen , graag op dit e-mail: m_genk@hotmail.com

Bedankt!

• Anonymous avatar

Beste M_Genk,

Ik ben op consult geweest bij Dr. Patrick Dedoncker en dat was in het ziekenhuis in Vilvoorde. Er zaten genoeg mensen in de wachtkamer die behandeld waren door hem en ook die nog behandeld moesten worden. Hij was heel eerlijk tegen mij want er is 3x een ingreep verpest in Nederland in een erkend kliniek in Vlaardingen door Dr. Smith van Holystaete. Dr. Patrick Dedoncker begreep niet waarom ik zo´n breed litteken heb en hij zei ik kan alleen mij best doen en proberen het litteken te verbeteren. Ik wil de ingreep begin november laten doen. Hij heeft het erg druk en in augustus gaat hij op vakantie. Ik moest voor het consult betalen in het ziekenhuis en dat was 21 euro.

MVG

Martha

• Anonymous avatar

Ik overweeg om een liposculpture te laten uitvoeren door Dr De Doncker, heeft er iemand ervaring met deze Dokter?

• Anonymous avatar

Een paar weken geleden heb ik een borsltif laten uitvoeren bij Dr Dedoncker. Het is gewoon nog beter uitgevallen dan verwacht. Mijn eigen borsten waren niet symmetrisch. Nu zijn ze gewoon perfect, al moeten er wel nog enige wondjes genezen. Dr Dedoncker is een heel “gewone” persoon, je kan alles aan hem vragen, hij geeft eerlijke correcte antwoorden. Als iets niet gaat of onhaalbaar is zal hij het zeker niet nalaten eerlijk te zijn.

Voor mij persoonlijk een uitstekende chirurg en héél eerlijk persoon.

Hiervoor ben ik bij 2 andere plastische chirurgen behandeld geweest…. Wel er is echt geen vergelijken aan, bij hen kwam geld en hoogmoedig gedrag voor de wens van de patient, jammer genoeg voor hen, want zij zien me nooit meer terug!

• Anonymous avatar

Ik heb ervaring met hem. Een neuscorrectie welteverstaan. Hij heeft mijn neus echt goed verpest. Het kost me een kapitaal om dat recht te zetten.

Het was gewoon een low-budget-avontuur, goedkoop en slecht.

Mijn grootse probleem met zijn werk is wel de belabberede voorlichting en het feit dat de mogelijkheden en ONmogelijkheden niet goed worden besproken. Ik zei wat ik wilde, hij zei dat hij dat ging doen en vervolgens wijkt het resultaat 180 graden af. Elementaire voorlichting en nazorg is er ook niet. Er is niks.

Martha de Paulo schreef:

>

> Beste Forum lezers,

>

> Heeft er iemand ervaring met Dr. Patrick Dedoncker. Ik heb

> volgende week een afspraak bij hem staan.

>

>

> Groetjes,

>

>

> Martha de Paulo

• Anonymous avatar

Ik heb vorige week een kincorrectie gehad door dr. Dedoncker. Ik ben zeer tevreden over de hele gang van zaken. In het ziekenhuis te Lokeren word men uitermate goed voorbereid op de operatie, je krijgt een eigen bed. Wordt met bed en al vervoerd naar de operatiezaal. Je wordt gemonitored tijdens de hele operatie, hart, bloeddruk, zuurstof. De operatie ging snel en voorspoedig. Het resultaat is verbluffend mooi en de genezing zo goed als pijnloos. Dedoncker is inderdaad goedkoop, maar zeker geen duurkoop. Een pluim voor hem!!

• Anonymous avatar

Bert, bedankt voor de reactie en de nodige uitleg !

Heb meteen een ander beeld over dr Dedoncker.

• Anonymous avatar

Ik vraag me af of de negatieve ervaringen met Dedoncker niet te maken hebben met miscommunicatie over de verwachtingen en resultaten wederzijds. Je moet wel doorvragen en bij wijze van spreke hem uit laten tekenen hoe het resultaat zal zijn na de operatie. Ik heb dat wel gedaan met mijn kinprothese. Ik heb hem alle protheses opgevraagd per mail en aan de hand daarvan heb ik voor de operatie samen met hem gekozen voor de juiste maat. Hij had een aantal voorbeelden bij hem die dag.

• Anonymous avatar

hey ,

ik heb verschillende ingrepen laten doen door dr Dedoncker!

Nl: Armlift,dijlift,borstlift+vergrooting en adominoplastie,ruglift en vulvaplastie en van alle ingrepen supertevreden!!

Kan 1 ding zeggen dr Dedoncker is een superarts dat alles goed uitlegt!en inderdaad als het niet haalbaar is zal hij het ook zeggen!

groetjes