cosmetische vakanties

• monique

Beste bezoeker,

Naar aanleiding van mijn onderzoek, naar cosmetisch toerisme en de bekendheid hiervan, vraag ik mij een aantal dingen af waar jullie mij mogelijk antwoord op kunnen geven.

Ik neem aan dat de meeste bezoekers van dit forum geinteresseerd zijn in plastische chirurgie, nu is mijn vraag heeft u ook belangstelling heeft voor een cosmetische vakantie in eigen land?Dit houdt in dat u een vakantie boekt en dat u in deze vakantie een cosmetische ingreep laat doen, zodat u geheel uitgerust en mooier terug komt.

En bent u er zich van bewust dat dit mogelijk is in Nederland?

Ik zou graag reactie hierop willen en eventueel, als u hiermee akkoord gaat, een verdere vragenlijst af willen nemen. U kunt mij dan een mail sturen.

Alvast bedankt voor uw medewerking!!

Groetjes,

Monique

• Lalein

Bestaat er een klimiek in Nederland die deze mogelijkheid biedt, Lijkt mij heel luxe!

Even op vakantie en dan herboren terug naar huis en er ook zo uitzien, hmmmm, lijkt me voor Nederland alleen een probleem, wat als het winter is. In de regen en sneeuw lekker op een bedje in de grote rozentuin? Hoe zie jij het precies?

• luigina

ja in Zeeland zit een vakantie park die samenwerkt met de heren in Gent.

• el

Hi Luigina,

Ja klopt daar ben ik geweest Zeebad via Roompot vakanties.

gr el

• monique

mag ik vragen op hoe je daar van op de hoogte bent??

• el

Hi Monique,

Gewoon via de site van Roompot, je kreeg toen 10 % korting op de O.P als je daar boekte, dus had ik een gratis verblijf.

Ik raad iedereen aan om het niet in de zomer te doen, in de winter kun je mooi een sjaal om als je naar buiten gaat na de O.P.

gr el