ooglidcorrectie

• Ellen Semler

Hoi.

Zijn er mensen voor een ooglidcorrectie in Utrecht geweest bij het AZZC?

Wil je mij vertellen hoe het was? (goed of niet) Zelf heb ik binnenkort een afspraak, maar ik ben wel heel benieuwd naar de mening van iemand die er al behandeld is.

gr Ellen

• loes

Ik heb al maanden geleden een ooglidcorrectie ondergaan bij ACCZ. Ik ben zeer tevreden. Over het resultaat maar ook over de werkwijze.

Je mag me een pm zenden als je wilt

• Ellen

Loes, bedankt voor je positieve reactie. Zelf ga ik donderdag onder t mes(je), en ik zal mijn ervaringen weer doorgeven.

• Ellen

Heb gister n ooglidcorrectie laten doen in Utrecht (ACCZ). Niks dan lof tot nu toe.

Geen pijn gehad, ook geen napijn. Kon s'nachts lekker slapen. Complimenten voor het team.

• Doortje

Hallo Ellen,

hoe is het nu na 8 dagen? Zijn de hechtingen er al uit?

Heb je nog tips tegen zwelling, blauwe plekken of wat anders, ik ga in augustus (kliniek Rozendaal)

Doortje

• Ellen

Doortje,

De hechtingen zijn er vanmiddag uitgegaan, volkomen pijnloos. Na de ooglidoperatie was het voor ons ruim n uur rijden naar huis. Had n koelboxje mee met zo'n plastic koelmaskertje voor je ogen, en gelijk tijdens het rijden opgedaan.

Volgens mij zijn de eerste 2 dagen het belangrijkste, KOELEN. Met diepvriesdoperwten of n koelmasker. Deze laatste is al koud genoeg als het uit de koelkast komt, en koelt ook gelijk onder je ogen. Je voelt het snel genoeg de eerste dagen, als het warm wordt en/of je ogen gaan tranen, dan gelijk koelen.

En neem je rust. Ik heb de eerste paar dagen heel veel op de bank doorgebracht, lekker lezen.

Blauwe plekken vielen erg mee. 1 oog zo goed als niet, andere wel wat maar niet gigantisch. Terwijl ik al heel snel blauwe plekken heb, dus ik was er wel bang voor. Assistentie vond het vanmiddag heel normaal dat er bijna niets meer te zien was. Zo hoorde het ook zei ze.

• Pia

Heb ooglidcorrectie laten uitvoeren in Ninove, DeKliniek, bij Dokter(es) Van de Sijpe Karlien.

Perfect uitgevoerd, geen pijn of zwellingen, na 1 dag stond ik al in mijn kledingszaak!! Wel na de operatie direct gekoeld met diepvrieserwtjes.

Na 1 week mochten de draadjes eruit en het resultaat was prachtig!

• Judy

Toripelit is a top-tier online gaming platform that offers a wide array of exciting and engaging games. Whether you are a seasoned gamer or new to the world of online gaming, Toripelit provides an exceptional experience designed to cater to all preferences. With its user-friendly interface and diverse game selection, https://www.toripelit.com/ stands out as a premier destination for gaming enthusiasts. At Toripelit, players can enjoy a vast selection of games, including popular slots, classic table games, and innovative new releases. The platform features high-quality graphics and immersive sound effects, ensuring a captivating gaming experience. Each game is designed to provide a unique and enjoyable experience, keeping players entertained for hours. Toripelit offers a rich variety of slot games, ranging from traditional fruit machines to modern video slots with intricate themes and bonus features. The slots are developed by leading software providers, ensuring smooth gameplay and high-quality visuals. Players can explore numerous themes and styles, finding the perfect slot to suit their tastes.

• Eldj

goedendag, ik heb 6 weken geleden een boven ooglidcorrectie ondergaan, helaas zijn er door littekenvorming strengen onstaan, heeft iemand daar ervaring mee?