Dr. Nolst Trenite

• Chrissy

Hi!

Over een paar weken zal ik een neuscorrectie ondergaan uitgevoerd door Dr. Nols Trenite. Ik ben best wel bang, vooral voor de reacties van mensen uit mijn omgeving, omdat ik pas 19 ben. Maar mijn neus maakt mij ongelukkig daarom wil ik het doen.

Zijn er mensen die hetzelfde hebben? Of mensen die hun neus correctie door Dr. Nolst Trenite hebben laten doen? Ik hoor heel graag van jullie!!!!!

Liefs.

• L.

Hey Chrissy,

ik ben 21 en ik twijfel nog heel erg over een neuscorrectie. Ik ben al 2 keer op consult geweest bij Nolst Trenité en ik weet dat ik, áls ik het doe, door hem geopereerd wil worden. Alleen de stap om de telefoon te pakken en te zeggen: ik doe t, vind ik heel erg lastig. Wanneer heb jij je afspraak gemaakt en wanneer word je geholpen? En waar? En wat gaat hij allemaal bij jou doen? Ik ben ook erg bang voor de reacties uit mijn omgeving, mede daardoor staat die afspraak nog niet. Ook ben ik bang dat ik zelf niet tevreden zal zijn!

Liefs, Lisanne

• samira

hooihooi mensen,

ik ben ook door dokter Nolst geopereerd. Het is zo ontzettend mooi geworden en ik ben er dan ook heel erg blij mee. ik ben hiervoor al 2 x geopereerd maar dat is fout gegaan. Dr Nolst is echt een aanrader en je hebt geen reden tot bang zijn omdat hij al heel ervaren is.

gr Samira

• l.

Hoi,

Ik word morgenochtend door dokter Nolst geopereerd en vind het zooo spannend! Ben echt nerveus. Weet eigenlijk niet waarvoor want heb er veel vertrouwen in dat hij het goed kan. Ik ben 3 jaar geleden ook al eens geopereerd (door iemand anders) en hoewel dat al een verbetering was ben ik nog niet tevreden. Dokter Nolst gaat het nu dus afmaken. Ik zal hier laten weten hoe het gegaan is en of het mooi is geworden!

groetjes L.

• L.

Zo, de operatie is achter de rug. De pijn valt me erg mee, voornamelijk de tampons in je neus zijn onhandig met ademhalen maar ze zijn er vandaag al uitgehaald. Verder kan ik nog niet veel zeggen, ben behoorlijk blauw en gezwollen maar dat hoort erbij. Volgende week gaat het kapje eraf, dan zal ik nog eens schrijven. Wanneer word je trouwens geopereerd?

groetjes

• L.

Hoi,

is je kapje er al af en hoe is het resultaat :)?

Liefs, L.

• Mae.

19?

waar haal je het geld vandaan!