Liposuctie bij level 4 hasselt

• Amy

hallo

ik wil graag liposuctie doen bij level 4,ze zijn daar goedkoper maar ik vertrouw het niet echt juist daarom…

iemand ervaring?

ik ben te dik (ik weeg 94 kilo en zou normaal 60 moeten wegen)mijn probleem is dat ik niet dik ben op 1 plaats maar dat alles ‘mooi’ verdeeld is

iedereen zegt je hebt geluk alles is mooi verdeeld dus je ziet er niet echt heel dik uit maar ja ik ben dat dus wel en het probleem is dat het wel gaat kosten omdat ik nu overal een beetje moet wegdoen.als ik nu alles op mijn buik had was het goedkoper :p

mvg amy

• daniella

Liposuctie is niet bedoeld om af te vallen maar om plaatselijk te corrigeren.

Je wil het niet horen maar je zal veel meer bereiken met sporten en een goede dieet volgen.

Om zoveel vet weg te zuigen gaat het jou een vermogen kosten en ik denk niet dat een goede arts het zou adviseren.

Ik ben ook te dik en ben nu bezig bij een dieet kliniek….binnen 3 weken al 4 kilos eraf. Het begin is moeielijk maar je moet gewoon uitzoeken welke regime het best bij jou past.

• amy

hey ja idd ik heb het al honderd keer gehoord wat je nu zegt

ik ben nu tien jaar bezig met vermageren

ik ben begonnen met een dietiste en fitness ben tien kilo vermagerd en dan na een jaar twintig bij

daarna heb ik ook nog powerplate gedaan met proteinedieet en twee soorten schoonheidbehandelingen voor metabolisme etc,ben vjf kilo vermagerd en vijftien bijgekomen

elkes keer daar tussen die pogingen door had ik ook zelf nog geprobeerd om te dieeten en zelf proberen minder te eten,helaas dus

daarna ook nog pillen genomen en een dieet gedaan erbj ,pillen zijn redutil van de dokter dus speciaal voor mensen met een bmi boven 35

werkt goed alleen slecht voor de gezondheid,krijg je hartkloppingen van en hoge bloeddruk,was wel vijf kilo kwijt op een maand.

daarna ook nog een maagballon maar dit was tien kilo af en 20 terug bij

(mijn maag raakte gewend aan de ballon)

daarna ook nog een hometrainer gekocht en een dieet gedaan (niet echt veel gebeurd terwijl)

in ieder geval het gaat me niet om afvallen,het gaat me om die vervelende rollen weg te doen zoals bv binnekant benen dat doet zeer bij mij door het schuren en ik kan men benen niet kruisen en ik lopen is nogal irritant.en als men dit wegdoet dan is dat voorbij,ook bv mijn rugrollen enzo die zitten in de weg en dit is irritant,het duwt constant en zit in de weg gewoon irritant.

liposuctie heb ik nog nooit gezien op tv ….bij iemand die geen overgewicht had

liposuctie dient om vet weg te doen,dus dit is voor mensen met overgewicht want als er iemand is die het niet mag laten doen is het een vrouw/man die normaal op gewicht is maar vindt dat em een storend ‘buikje’ heeft,behalve mensen met een bepaalde ziekte(vetbol ofzo)maar lipo is voor vet weg te zuigen en dit leidt tot een soort van vermagering want mensen die een dikke buik hebben doen lipo en op de foto zie je dan dat die een mooier model heeft,ze zeggen ooh nee lipo doen we niet om je te laten vermageren….maar ze zuigen wel een liter vet per zone weg………..nu ik raad het ook liever niet aan bij mensen die nog niet echt moeite hebben gedaan voor te vermageren maar ik vindt dat ik dit verdien,ik heb tien jaar moeite gedaan en helaas elkes keer terug bij,

in ieder geval ik ga lipo doen want er zijn zoveel mensen die overgewicht hebben en die dit doen en zeer blij zijn achteraf en ik wil dit ook,ik wil me terug goed voelen en op mijn gemak zonder die rollen die me in de weg zitten

ik denk dat als ik hier eindelijk vanaf ben ik echt eens goed kan uitademen en genieten,vanaf dat ik minder ben in omdtrek zal me dit goed doen en zal ik ook minder gaan eten omdat ik dan wil genieten enzo,als ik toevallig na een bevalling of harde periode toch terug bijkom (ik ga wel anders proberen te eten dan en hoe ik er dan uitzie zal me stimuleren)…helaas maar ik wil toch mijn momentje hebben

acht ja,maar nu terug naar mijn oorspronkelijke vraag

hoe is level 4 en wie heeft ervaring daar met lipo

mvg amy

• Kamila

Hoi Amy,

Ik heb liposuctie van mijn buik bij Level 4 gedaan. Niet dat ik erg ontevreden ben maar ook niet echt tevreden. Mijn buik is mooi glad zonder bulten of zo, mooi genezen maar ik heb nog steeds vetrollen. Dat hoeft natuurlijk helemaal niet aan de plastische chirurg te liggen want dat is ook een beetje mijn lichaamsbouw. Ik weeg 58 maar alle vet zit in mijn buik. Meer afvallen wil ik absoluut niet want mijn lichaam wordt er niet mooier op.

Maar terug naar jouw vraag…. Ik heb gelezen dat je meer dan een of twee zone`s wilt laten behandelen dan zou ik als ik jou was voor een kliniek kiezen met meer nazorg. Bij Level 4 krijg je geen kans om bij te komen van je operatie, daarom zijn de prijzen zo laag. Maar geloof me als je zoals je schreef zo veel wilt laten doen, heb je daarna goede nazorg hard nodig.

Als ik mijn liposuctie over mocht doen, dan ging ik naar Park Kliniek. Het is veel duurder maar ze zorgen goed voor je daarna en ik heb begrepen dat je bij Park Kliniek ook een garantie krijgt.

Amy gelooft me het is beter langer sparen dan er later ontzettend spijt van te hebben.

Groetjes,

Kamila

• lisa

hey,

ik heb bij level 4 kliniek 3plaatsen laten doen nl : binnenkant van mijn knieen, rijbroek en heupen, en ik moet zeggen het ziet er echt mooi uit!! ik ben er zo blij mee elke keer naar de spiegel kijken zonder irritatie en met glimlach.. ik zou het zeker aanraden, maar dan natuurlijk ligt het bij iedereen n beetje anders… wat betreft de prijzen het is indd goedkoop, maar het heeft niks met de competentie of know how van de doktor te maken, hij is heel lief en zeer bekwam, het is gewoon zo dat er geen kamers voorzien zijn..(maar dat hoeft toch ook niet, uitrusten kan je altijd thus doen.) en dat er gespaard wordt aan personeel enzo want dr nellissen neemt vb zelf de telefoon op en heeft maar één assistente (wat volgens mij meer dan genoeg is). Dus ik zou het zker aanraden!

• Bonita

Hallo allemaal en vooral Amy,

Ik ben dinsdag 17 juni jl naar Level 4 kliniek in Hasselt geweest voor een eerste gesprek. SUPER ARTS vind ik.

Ik ben 1.68 en woog die dag 94,9 kg

Vorig jaar woog ik 107, ben dus al wat afgevallen, door gezonder te eten en een jaar lekker (dagelijks) te sporten, dus heb wel eerst met mezelf afgesproken te kijken hoever ik zelf kon komen.

Ik wilde in eerste instantie vragen of het mogelijk is 5 zones te doen, boven- en onderbuik, heupen, rug en bovenarmen.

Maar de arts doet maar maximaal 4 zones. Dat begrijp ik ook wel.

Hij vertelde mij dat iemand met een hogere BMI als 30 bij hem niet in aanmerking komt voor een lipo, ik “moet”dan ook 10 kg afvallen.

Hij heeft met mij de afspraak gemaakt dat hij mij half augustus belt om te vragen hoe het ervoor staat. Als ik die dag maximaal 84 kg weeg dan word ik ingeroosterd voor een lipo van 4 zones (dus bovenarmen eventueel later).

Sinds 17 juni jl ben ik al 4 kg afgevallen, dus nog 6 te gaan.

Succes allemaal

Gr

Bonita

• Bonita

Beste Anna,

Ik snap niet helemaal voor wie dit berichtje bedoeld is, want degene die eerst 10 kg af moet vallen ben ik (Bonita) ik veracht niet dat hij op elke plek 2 kg eraf zuigr, er word eerder in cc gerekend.

Kun je me misschien anders uitleggen wat je met je mail bedoeld?

Bonita

• leonie

hey lisa,

ik heb afgelopen maandag lipo laten doen in hasselt en heb nu dus het strakke pakje aan, maar mijn contouren zijn nu nauwelijks veranderd.. ik hoop maar dat het vocht is en dat alle vet er echt uit is! ik heb morgen een eerste controle afspraak bij Dr. Nelissen. Hoelang duurde het bij jou tot je je nieuwe figuur zag?

• Bonita

Inmiddels zijn we weer verder.

Ik ben inderdaad half augustus gebeld door de dokter en ben gelukkig ook afgevallen (weeg nu 93.9) dus ben de 10 kg afgevallen.

Morgen heb ik mijn liposuctie!!!!!!!!!!!!!!

Ben benieuwd…

Gr

Bonita

• Bonita

sorry gewicht moest zijn 83.9