hey ja idd ik heb het al honderd keer gehoord wat je nu zegt
ik ben nu tien jaar bezig met vermageren
ik ben begonnen met een dietiste en fitness ben tien kilo vermagerd en dan na een jaar twintig bij
daarna heb ik ook nog powerplate gedaan met proteinedieet en twee soorten schoonheidbehandelingen voor metabolisme etc,ben vjf kilo vermagerd en vijftien bijgekomen
elkes keer daar tussen die pogingen door had ik ook zelf nog geprobeerd om te dieeten en zelf proberen minder te eten,helaas dus
daarna ook nog pillen genomen en een dieet gedaan erbj ,pillen zijn redutil van de dokter dus speciaal voor mensen met een bmi boven 35
werkt goed alleen slecht voor de gezondheid,krijg je hartkloppingen van en hoge bloeddruk,was wel vijf kilo kwijt op een maand.
daarna ook nog een maagballon maar dit was tien kilo af en 20 terug bij
(mijn maag raakte gewend aan de ballon)
daarna ook nog een hometrainer gekocht en een dieet gedaan (niet echt veel gebeurd terwijl)
in ieder geval het gaat me niet om afvallen,het gaat me om die vervelende rollen weg te doen zoals bv binnekant benen dat doet zeer bij mij door het schuren en ik kan men benen niet kruisen en ik lopen is nogal irritant.en als men dit wegdoet dan is dat voorbij,ook bv mijn rugrollen enzo die zitten in de weg en dit is irritant,het duwt constant en zit in de weg gewoon irritant.
liposuctie heb ik nog nooit gezien op tv ….bij iemand die geen overgewicht had
liposuctie dient om vet weg te doen,dus dit is voor mensen met overgewicht want als er iemand is die het niet mag laten doen is het een vrouw/man die normaal op gewicht is maar vindt dat em een storend ‘buikje’ heeft,behalve mensen met een bepaalde ziekte(vetbol ofzo)maar lipo is voor vet weg te zuigen en dit leidt tot een soort van vermagering want mensen die een dikke buik hebben doen lipo en op de foto zie je dan dat die een mooier model heeft,ze zeggen ooh nee lipo doen we niet om je te laten vermageren….maar ze zuigen wel een liter vet per zone weg………..nu ik raad het ook liever niet aan bij mensen die nog niet echt moeite hebben gedaan voor te vermageren maar ik vindt dat ik dit verdien,ik heb tien jaar moeite gedaan en helaas elkes keer terug bij,
in ieder geval ik ga lipo doen want er zijn zoveel mensen die overgewicht hebben en die dit doen en zeer blij zijn achteraf en ik wil dit ook,ik wil me terug goed voelen en op mijn gemak zonder die rollen die me in de weg zitten
ik denk dat als ik hier eindelijk vanaf ben ik echt eens goed kan uitademen en genieten,vanaf dat ik minder ben in omdtrek zal me dit goed doen en zal ik ook minder gaan eten omdat ik dan wil genieten enzo,als ik toevallig na een bevalling of harde periode toch terug bijkom (ik ga wel anders proberen te eten dan en hoe ik er dan uitzie zal me stimuleren)…helaas maar ik wil toch mijn momentje hebben
acht ja,maar nu terug naar mijn oorspronkelijke vraag
hoe is level 4 en wie heeft ervaring daar met lipo
mvg amy