Hi Xena,
Hi Xena,
Vind het erg interessant wat je te zeggen hebt. Ben namelijk ook al een tijd bezig met dit idee, maar is nie niks dus wil graag wat meer informatie over die vrouw die naar Nederland wil komen. Denk sowieso dat het een goed idee is om die vrouw naar Nederland te halen. Er is genoeg vraag naar.
Stuur me een mailtje.
Sherry
Just to let you all know..This hydrogel injection is not permanent. It will only last about 18 months. I spoke to a professional doctor and they said to be careful!!! If it's not FDA approved you can wind up with a worse outcome then what you already have. As much as all of you ladies,.. I too would like to have a sexier ass..But I'd rather be safe than sorry.
Ik heb eerder aangegeven in deze forum welke wel goed is. Jullie moeten weten dat alle info uit amerika te vinden is dus google en lees de forums!xena schreef:
Ik kan de dame sowieso hiernatoe halen dat is het probleem niet maar .. er moet wel iets goeds in gespoten worden .. ik heb haar al gevraagd voor pmma en ze zei dat ze dat wel ok vond om te doen want dat doet ze nu dus ook .. maar toen des tijds spuitte zij hydrogel 2000 in en dat zit bij heel veel dames nog goed.. ik heb contact van mensen op het makemeheal forum en vraag dit wel na
Hoi Xena,
Als je de dame weer spreekt, wil je dan vragen HOE en waar ze de PMMA inspuit. (het kan namelijk niet zomaar lukraak ingespoten worden)
En hoe vaak ze dat heeft gedaan.
En waar het materiaal dat zij gebruikt (de PMMA) uit bestaat.
En wat de kosten (gemiddeld) zijn voor opvulling van billen en heupen, en hoeveel ze maximum kan inspuiten in dat gebied.
Ook zou ik graag willen weten wat de prijs voor Hydrogel is en wat ze daarvan maximaal kan inspuiten.
Ik heb ook zeer veel info gelezen en contact met vrouwen op het MMH-forum…en ik had voor mezelf al besloten dat ik er toch voor moet gaan reizen.
Het kan namelijk zo gigantisch misgaan als het niet profesioneel, of door een te onervaren persoon, wordt gedaan…..en dan ben je je leven lang ongelukkig en verminkt met bulten en verhardingen etc…
Better safe than sorry
Maar het zou ideaal zijn om een deskundige-PMMA-inspuiter naar Nederland te halen natuuurlijk. Maar ik denk dat voorzichtigheid geen overbodige luxe is…
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?