Billen vergroten

• Mercedez

Ik heb 2 maal een bil vergroting gedaan bij Karla Koeiman.

Het resultaat is geweldig heb een mooi kontje en het voelt fantastisch.

Het is inmiddels 2 jaar geleden en dacht eraan om nogmaals op te spuiten maar kan iemand mij meer vertellen over de negatieve dingen van Karla. K?

• Mercedez

Hooi Xena ik weet dat het lang geleden is maar heb je mischien een nummer van america zodat ik contact met haar heb opgenomen.

En heb je het inmiddels zelf al gedaan?

Ben heel erg benieuwd

Ikzelf heb het bij carla laten doen inmidels 2 jaar geleden ik heb een mooi kontje maar ik wil groter omdat ik het alsnog te klein vind!

M.v.g.

• Mercedez

Goededag bilexpert,

Ik las dat jij groeps reizen organiseerd.

Ik heb 2 maal bij Karla mijn billen op laten spuiten maar helaas vind ik het resultaat nog te weinig.

Ik zou graag met jou groeps reizen mee willen gaan mail mij aub : r_0wan@hotmail.com de 0 is een nul.

M.v.g.

• majka

De bioplasty ondergaan, maar waar moet ik boeken?

Ook wil ik graag weten de nadelen.

Ik heb gelezen dat bij inbrengen van een silicone kan men 10 dagen niet zitten.

Hoe zit het met bioplasty het injecteren van eigen vet.

m.v.g. majka

• Lala

Hoi iedereen,

Zou ik de contactgegevens van Karla Koeiman mogen krijgen aub?? ik kan haar contact gegevens niet vinden.

• jessebb@live.nl

ga je billen wassen

• ga je billen wassen

Jesse bedankt voor je tip ik heb me billen gewassen en er kwam heel veel poep uit.

ik heet zelf dannah en me vader is baas van de kfc ik eet zo veel dat me reet zo groot is als de kin van het meisje waar we op reageren. Dus als ik jou was zou ik een mes pakken en je vet er af snijden.

bosneger 2

dalton barendrecht

h3b

• yenne

Mercedez Schreef:

——————————————————-

> Ik heb 2 maal een bil vergroting gedaan bij Karla

> Koeiman.

> Het resultaat is geweldig heb een mooi kontje en

> het voelt fantastisch.

> Het is inmiddels 2 jaar geleden en dacht eraan om

> nogmaals op te spuiten maar kan iemand mij meer

> vertellen over de negatieve dingen van Karla. K?

Hoy mercedes zou je mij de contactgegevens van. Carla kunnen sturen. Ik zou het echt op prijs stellen

• Janine

Hoi Sheila,

Net zag ik jouw bericht. Het viel me op dat het bericht al ouder is.. Zou je me kunnen laten weten hoe het is gegaan met de behandeling? Groetjes, Janine

• kim

Beste Bilexpert ik zou het ook graag willen laten doen wilt me het totale kostprijs met het vlieg in doormailen naar yek_dele_tanha@hotmail.com

Dank u

Groetjes