Gisteren werd bij mij Restylane ingespoten in neuslippen plooi.
Het reseultaat is mooi, maar het gebied is redelijk gezwollen, en voelt stijfjes aan, enig idee hoelang deze zwelling/stijfheid aanhoud?????
Heeft iemand ervaring…???
dag,
ilonka
Hoi Ilonka,
Ik heb dat ook altijd als ik mijn rimpels rond mijn lippen laat opvullen, vooral de ochtend erna word ik wakker als Daffy Duck!
volgens de arts trekt restylane vocht aan.
Wat ik dan doe is gelijk na het spuiten koelen en voor het slapen gaan ook koelen. Ik gebruik een zakje diepvriesdoperwtje van de euroshopper (AH). die kun je mooi vormen naar je gezicht. 2 dagen later is het al voorbij. Koelen help bij elke soort zwelling.
Veel suces!
Doortje
Dank je voor je reactie,
Ik heb niet gekoeld, en het was eergisteren ( die behandeling) ben ik dan nu daarmee te laat???
Het is wel iets geslonken maar links heb ik nog een goed voelbaar verdikkinkje ik hoop maar dat die al te niet zichbaar is.
Als het niet dikker wordt ben ik al heel tevreden hoor.
Het wordt toch niet meer in de loop der maanden, ik hoorde dat Restylane opgenomen wordt door je lichaam, dan zal dat toch wel iets afnemen?
hartelijke groeten,
Lonka.Doortje schreef:
>
> Hoi Ilonka,
>
> Ik heb dat ook altijd als ik mijn rimpels rond mijn lippen
> laat opvullen, vooral de ochtend erna word ik wakker als
> Daffy Duck!
> volgens de arts trekt restylane vocht aan.
> Wat ik dan doe is gelijk na het spuiten koelen en voor het
> slapen gaan ook koelen. Ik gebruik een zakje
> diepvriesdoperwtje van de euroshopper (AH). die kun je mooi
> vormen naar je gezicht. 2 dagen later is het al voorbij.
> Koelen help bij elke soort zwelling.
>
> Veel suces!
> Doortje
Dat je die verdikking voelt is normaal na een paar dagen word het minder hard en dan voelt het natuurlijker aan. Zelf voel je het misschien wel, maar je omgeving valt het waarschijnlijk niet eens op!
En het is nooit te laat om te koelen, een paar keer per dag circa 15 minuten en 's ochtends als je opstaat en het nog dik is.
gr,
doortje
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?