29 mei lipofiling dr. Stevens

  • margarita

    Bedankt yvon. ja, ik ben van plan het door Stevens te laten doen.De optie: het hele gelaat.Dus ik neem aan dat hij weet welke gebieden dat zijn (vnl hoog op het gezicht; jukbeenderen enzo dat is voor mij het belangrijkst) en hoe dat wordt gedaan,. Naar ik begreep volgens de nieuwst methode.Volgens Stevens zou het zeker 10 jaar blijven zitten.

  • yvonne

    hai margarita. dat is een hele behandeling hoor. ja ik heb ook een heel smal gezicht maar moet even afwachten wat de macslift heeft gedaan.heb het idee dat mijn kinhoek gedaan moet worden en misschien die put in mijn wang.wanneer ben je van plan om dat te laten doen.ja 10 jaar is wel erg lang vind ik zou niet gek zijn hoor.groetjes yvonne

    margarita schreef:

    >

    > Bedankt yvon. ja, ik ben van plan het door Stevens te laten

    > doen.De optie: het hele gelaat.Dus ik neem aan dat hij weet

    > welke gebieden dat zijn (vnl hoog op het gezicht;

    > jukbeenderen enzo dat is voor mij het belangrijkst) en hoe

    > dat wordt gedaan,. Naar ik begreep volgens de nieuwst

    > methode.Volgens Stevens zou het zeker 10 jaar blijven zitten.

  • Kamila

    Hoi,

    Daar ben ik weer. Meiden ik ben zooo blij met mijn “nieuw” gezicht dat ik iedere 10 minuten kijk in de spiegel . Ik ben zo bang dat alles ineens verdwijnt. Ik lijk wel een twintiger. Dr. Stevens heeft ook de groeven langs mijn vangen weggewerkt. Prachtig. Meisjes ik hoop van harte dat bij jullie ook zo mooi wordt. 5 juni heb ik eerste na controle. Ik heb drie weken vrij voor de genezing genomen maar ik denk nu al dat het helemaal niet nodig is. Volgens mij ben je na een week al gewoon weer goed toonbaar.

    Groetjes,

    Kamila

  • yvonne

    hai kamila, wat fijn dat het er al zo goed uitziet he.maar je kan dat pas beoordelen na 6 weken want vet slinkt wel maar ja het kan ook zijn dat hij het goed volgespoten heeft.ik denk dat ik zelf ook nog wel lipofilling nodig heb voor mijn gezicht na de macs want ik heb zelf ook heel smal gezicht.hou ons op de hoogte hoe het verder met je verloopt.oik denk dat ik xzelf ook wel naar dr.stevens zal gaan want deze man heeft wel veel ervaring met lipofilling. groetjes yvonneKamila schreef:

    >

    > Hoi,

    > Daar ben ik weer. Meiden ik ben zooo blij met mijn “nieuw”

    > gezicht dat ik iedere 10 minuten kijk in de spiegel . Ik ben

    > zo bang dat alles ineens verdwijnt. Ik lijk wel een

    > twintiger. Dr. Stevens heeft ook de groeven langs mijn vangen

    > weggewerkt. Prachtig. Meisjes ik hoop van harte dat bij

    > jullie ook zo mooi wordt. 5 juni heb ik eerste na controle.

    > Ik heb drie weken vrij voor de genezing genomen maar ik denk

    > nu al dat het helemaal niet nodig is. Volgens mij ben je na

    > een week al gewoon weer goed toonbaar.

    > Groetjes,

    > Kamila

  • Kamila

    Hoi Yvonne,

    Wanneer heb je macslift gehad? Ook bij dr. Stevens? Genees je goed?

  • yvonne

    hai kamila, macs heb ik precies vorige week vrijdaggehad in de veldhuiskliniek bij dr.bos.ik heb weinig last gehad ,eerste 3 dagen beetje maar dat is normaal,gisteren zijn de hechtingen eruit gegaan en ik kijk ook elke keer in de spiegel hoor.ik zie wel wat verbetering maar de zwellingen zijn nog niet weg dus.ik heb al een hele voorgeschiedenis achter de rug ivm bioalcamid eruit halen en ontstekingen dus en mijn kin is daarmee verziekt en zie nu ook nog dat dat toch niet helemaal rechtgetrokken kan worden. vorig jaar is bio ui de zijkant van mijn gezichtgehaald met enorme put daarna. heb ook op laten vullen met vet.put was erna nog niet weg. doordat bio met ontstekingen elke keer eruit was ging de boe weer zakken .dus vandaar macs maar zal best wel lipo nodig hebben nog want ik heb geen zin om met een mager hoofd te lopen dat maakt oud he.je kan mijn voorgeschiedenis op de site van bioalcamid lezen want het is een heel verhaal hoor.ben al 2 jaar bezig om de boel weer in orde te krijgen en allemaa door dat rot spul wat ze toendertijd ingespoten hebben bioalcamid. groetjes yvonneKamila schreef:

    >

    > Hoi Yvonne,

    > Wanneer heb je macslift gehad? Ook bij dr. Stevens? Genees je

    > goed?

  • Kamila

    Tussendoor zat ik je verhaal te lezen. Ik was erg ontevreden over mijn ooglidcorrectie maar het is niets vergelijkbaar met wat jij moest doorstaan! Jeetje Mina… Ik ben blij met deze pagina want hier kun je elkaar tenminste waarschuwen. Ik moet je eerlijk zeggen dat ik vroeger erg enthousiast was over plastische chirurgie maar inmiddels niet meer. Er wordt inderdaad veel beloofd en je betaalt een hoop geld voor deze beloftes maar vaak vallen de resultaten erg tegen. Daarna neemt chirurg niet eens verantwoordelijk voor wat hij of zij heeft aangericht. Ze willen vaak steeds meer geld zien om hun eigen fouten “te verbeteren”!

  • margarita

    heb net even de kliniek gebeld om te vragen of lipofilling onder locale verdoving ook kon, omdat ik dat nl liever heb.Volgens de kliniek is dat lastiger omdat de pc het dan minder goed kan zien omdat het gezicht opzwelt door deze verdoving. Ergens logisch, maar wel heel naar.

  • yvonne

    hai margarita, ja is heel vervelend maar begrijp niet dat men zomisselijk bij die kliniek bij schumacher wordt. ik heb tablet gekregen voor de narcose en heb me prima erna gevoeld.bij de macs ben ik ook onder sedatie gegaan niet volledige narcose want mijn pc zei ook dat hij er dan beter bij kon en is ook zo.nou ik geloof datik ook wel lipofilling nog nodig heb voor mijn kinhoeken dan voor de rest ziet het er tot nu toe nog wel aardig uit maar ja toch nog maar even de 3 maanden afwachten,wanneer ben je van plan om deze behandeling te ondergaan?margarita schreef:

    >

    > heb net even de kliniek gebeld om te vragen of lipofilling

    > onder locale verdoving ook kon, omdat ik dat nl liever

    > heb.Volgens de kliniek is dat lastiger omdat de pc het dan

    > minder goed kan zien omdat het gezicht opzwelt door deze

    > verdoving. Ergens logisch, maar wel heel naar.

  • margarita

    ik heb een voorlopige optie op 10 juli. Dan zou ik er nog net voor de zomer redelijk uitzien. Overigens wil ik niet onder narcose,dus als dat niet goed kan, dan zeg ik het af. En doe dan wel van de winter of volgend jaar een macslfit. Ben benieuwd hoe het erbij jou verder gaat uitzien. Ben wel benieuwd waara bij mij dat vet vandaan gehaald moet gaan worden. Zal wel vragen of ik mijn zus anders als donor mee kan nemen. ;)