ooglidcorrectie

• lindsey

Na jaren twijfelen heb ik toch besloten mijn bovenste oogleden te laten doen.

Ik vind het doodeng, want je ogen maken toch wie je zijn, maar helaas in onze

familie gaan de oogleden hangen bij mij dus ook en ik ben net 39 geworden en ik vind mezelf echt te jong om er zo moe uit te zien en dat mijn oogleden helemaal weg zijn.

Dit is ook vervelend met opmaken enzo, want mijn wimpers worden helemaal naar voren gedrukt en ik kan geen oogschaduw meer op doen.

Ik heb alles geprobeerd, oefeningen, cremes, maar helaas het wordt er niet beter op.

Er zijn zoveel klinieken, met goede en negatieve reacties, dat is al heel moeilijk.

Ik wil in ieder geval niet naar Belgie, het is daar een stuk goedkoper, maar door alle reiskosten kom ik omdat ik alles met het openbaar vervoer moet doen, denk ik bijna even duur uit, je moet toch ook een paar keer terug.

Waar het mij om gaat, ik heb van mezelf altijd kleine en smalle ogen gehad, (een beetje chinese ogen) nu zit er een stuk slap vel voor, maar als ik foto's zie van voor en na, bij veel klinieken en forums, hebben veel dames en heren opeens hele grote strakke ogen en ik kan mij niet voorstellen dat dat vroeger er zo bij die mensen uitzag, tenminste niet bij iedereen.

Mijn vraag is dus iets anders, bij wie is de operatie zo natuurlijk gebeurd dat je er eigenlijk uitzag voordat alles ging hangen en bij welke kliniek.

Misschien een rare vraag hoor, maar ik ben gewoon erg bang dat ik een heel ander gezicht en uiterlijk krijg en mezelf niet herken.

groetjes Lindsey

• meg

Je zou misschien een foto mee kunnen nemen naar de kliniek, waarop te zien is hoe het er uit zag voordat het ging hangen.

Gr. Meg

• chin

Vaak wordt er ook gevraagd een foto mee te nemen toen je bijv 25 jaar was.

Dat is de beste manier zodat je je zelf blijft.

Ik ben er me er ook in aan het verdiepen, je kunt veel lezen over dit onderwerp hier.

even zoeken onder ooglid correctie

Veel succes bij je keuze

groetjes Chin

• Petra

Ik kan je het Parkkliniek, dr Tan aan bevelen.

Zij geven ook garantie.

Groetjes Petra

• Els

Hoi Lindsey

Als het alleen over bovenooglid gaat betaald je ziektekostenverzekering.

Je gaat naar het ziekenhuis waar een plastisch chirurg werkzaam is en als je inderdaad overlast ondervind wordt het geregeld.

Afhankelijk van de regels (per verzekering anders) stuur je zelf of de dokter de benodigde informatie op en van de verzekering krijg je dan toestemming waarna je de operatie kan gaan plannen.

Lijkt me wel verstandig om de operatie in het najaar doet aangezien je voorlopig niet al te veel in de zon mag zitten.

Succes vast

ps: onnatuurlijk grote ogen hoeft niet hoor, heb ik ook niet na de operatie

• lindsey

Hoi Els

Ik krijg het niet vergoed, ik zit bij de DSW en die doet helaas helemaal niets vergoeden.

De arts heeft ook gezegd, het is bij jou wel erg, maar niet erg genoeg, om het via een verzekering vergoed te krijgen, maar ja, ik heb er voor gespaard.

doei Lindsey

• loes

ik heb het bij ACCZ laten doen en naar volle tevredenheid. Ik heb er absoluut geen spijt van en ben zeer tevreden.

• Joke

Hoi Loes,

Hoe heette de dokter die dat bij jou heeft gedaan en was dat een plastisch chirurg?