tegenvallen genezing/lidtekens

• EVA

Ik heb begin ferbuari een macs laten doen in gent en dat is ook bij mij erg tegen gevallen. Vooral de zwellingen zijn nu na meer dan drie maanden nog steeds flink aanwezig en de lidtekens zijn niet gering kan mijn haar niet meer op een staart doen. Heb trouwens zonder staart al het gevoel alsof er een veel te strak elastiekje om mijn hoofd zit. De kaalijn is wel strakker maar voor de rest moet ik het nog zien de neusplooi is zeker niet weg en ik verwacht dat deze langzaam terug komt als de zweling verdwijnt. Ik heb ook een wenkbrauwlift laten doen dat is wel aardiger maar compenseert zeker al het vel boven mijn ogen niet. Ook hebben ze een lipofilling gedaan met vet uit mijn buik. Dat is

pas echt een ramp want mijn ogen waren vreselijk gezwollen en nu nog steeds loop ik met rare vetwallen onder mijn ogen. Daar loop ik dus al meer dan drie maanden voor gek mee en het is maar de vraag hoelang dit nog duren gaat resultaat verwacht ik er al helemaal niet meer van. Verder zit er door de lipo nu ook nog een deuk in mijn buik. Dus het resultaat van de macs is wel aardig en de wenkbrauwlift ook maar je krijgt zeker geen strak koppie. De meeste mensen zien het niet eens.

• Eva

Amai beste EVA, wat een teleurstelling voor je !

Ik loop al jarenlang te piekeren of ik nu wel of niet een macs of andere lift ga laten doen maar als ik sommige reacties hier op het forum lees dan ga ik nog meer twijfelen !

Je hebt wel veel ineens laten doen, dat vind ik bijzonder dapper van je !

Dat de littekens erg tegenvallen dat lees je meer, maar dat heeft ook het meeste tijd nodig om te helen !

Maar na drie maanden nog steeds zwellingen…pfff…dat is toch wel heel lang !

Hopelijk gaat het de volgend maanden de goeie kant op !

Ik hoop het voor je.

• Lalein

Eva, ik heb 1 jaar geleden de macs laten doen bij dezelfde artsen in Gent en mij is het ook tegen gevallen, zie mijn eerdere posting mislukte Macslift hier een paar bladzijden terug (4) Het resultaat is nihil de wallen onder mijn ogen opgevuld met eigen vet uit buik is ook de stress, pijn, tijd, helingstijd en het geld niet waard.

Maanden met een opgezwollen gezicht rond gelopen, nu nog is de linker kant licht opgezwollen en voelt dof aan. Het is echt ongelooflijk, de behandeling, het helingsproces, vakantiedagen opnemen, en het minst erg, hoop geld weg voor niets…nou ja ellende is duur betaald zullen we maar zeggen. Al kan ik ook niet ontsnappen aan het gevoel toch een beetje in de maling genomen te zijn…

Voortaan echt alles alleen in Nederland, ik heb ooit een ooglidcorrectie bij een Ned arts laten doen, echt een prima en prachtig resultaat, tot nu toe en het is alweer 5 jaar geleden. Ik vond Gent een dure Les!

• od

Meisjes,

Ik heb ongeveer 2 jaar geleden een MACS laten doen in Gent.

Het resultaat heeft lang op zich laten wachten maar mag er zijn. Ik ben onlangs 51 geworden en mijn cursisten konden niet geloven dat dat zo was. Ze vroegen mij welke pottekes ik gebruik. Ik ben dus wel blij dat ik het laten doen heb.

Hun reactie, en ook van mensen die mij nu als nieuw ervaren, zeggen als ik mijn leeftijd zeg, dat gelooft toch geen mens.

Ik kan jullie wel bijtreden dat het herstel, zeeeeeeeeeeeer lang op zich laat wachten. Ik wou maar niet ontzwellen en dan begin je te denken, komt het wel goed. Dat je na een paar weken weer zichtbaar bent, dat zal bij een uitzondering zijn.

Ook ervaar ik de littekens aan de haargrens als storend. Het waait al eens of ja gewoon je haar ligt niet vastgekleefd hé, en dan zie, zeker als je een beetje zon op je snoet krijgt die witte lijn. Ik ga nu binnenkort naar een centrum om te vragen of de lidtekens kunnen vervaagt/of weg gedaan worden. Ik zou het ook in Gent kunnen vragen natuurlijk, maar daar ben ik niet zo maar in een wip.