Ik heb begin ferbuari een macs laten doen in gent en dat is ook bij mij erg tegen gevallen. Vooral de zwellingen zijn nu na meer dan drie maanden nog steeds flink aanwezig en de lidtekens zijn niet gering kan mijn haar niet meer op een staart doen. Heb trouwens zonder staart al het gevoel alsof er een veel te strak elastiekje om mijn hoofd zit. De kaalijn is wel strakker maar voor de rest moet ik het nog zien de neusplooi is zeker niet weg en ik verwacht dat deze langzaam terug komt als de zweling verdwijnt. Ik heb ook een wenkbrauwlift laten doen dat is wel aardiger maar compenseert zeker al het vel boven mijn ogen niet. Ook hebben ze een lipofilling gedaan met vet uit mijn buik. Dat is
pas echt een ramp want mijn ogen waren vreselijk gezwollen en nu nog steeds loop ik met rare vetwallen onder mijn ogen. Daar loop ik dus al meer dan drie maanden voor gek mee en het is maar de vraag hoelang dit nog duren gaat resultaat verwacht ik er al helemaal niet meer van. Verder zit er door de lipo nu ook nog een deuk in mijn buik. Dus het resultaat van de macs is wel aardig en de wenkbrauwlift ook maar je krijgt zeker geen strak koppie. De meeste mensen zien het niet eens.