heeft iemand wel eens een wenkbrauwlift laten uitvoeren dmv een botox behandeling? ik las dit op de botoxcenter site en ook op de site van level4 in hasselt. ik begrijp niet helemaal hoe het kan. weet iemand dit?
Hoi Leonie,
Ik heb dit al eens bij Level 4 laten doen en ik moet eerlijk zeggen dat het echt een verschil maakt. Precies zou Dr. Nelissen je moeten uitleggen, maar je krijgt Botox in een combi van frons en het laterale gedeelte van je wenkbrauw (buitenkant). De buitenkant van je wenkbrauw wordt ondermeer omlaag getrokken door een bepaakle spier, dus door die middels Botox te ontspannen til je de buitenhoek als het ware op. Maar nogmaals, het is een precieze combinatie EN ook een zeer nauwkeurige plek van insteek, want je moet net de goede spier op de goede plek hebben.
Ik ben er zeer tevreden van en het houdt ook (tenminste bij mij) meer dan 6 maanden!
Gewoon eens vrijblijvend contact opnemen en je vragen stellen.
Groetjes joke
Hoi Leonie,
Vorig jaar juni heb ik bij Level4 een liposuctie aan de buik laten doen en tijdens de eerste controle ook wenkbrauwlift met botox. De lift heeft bij mij niet gewerkt wat niet erg is maar ik ben ook niet tevreden over het resultaat van de liposuctie. Mijn vetrollen op mijn buik zijn net zo dik als altijd en het ligt niet aan het gewicht want ik weeg nog steeds 57 kilo. Het lijkt alsof niets aan gedaan is. Misschien ligt het aan mijn lichaamsbouw want dr. Nelissen is zeker geen onkundig chirurg Dus mijn vriendelijk verzoek aan jou om, mocht je beslissen om bij Level4 liposuctie te laten uitvoeren, je ervaringen en vooral de resultaat op deze forum te plaatsen ?
Groetjes,
Kamila
hoi kamila,
dat is niet leuk voor jou, wat zegt nelissen er zelf van?? ik had tot nu toe alleen goede dingen gehoord over level4,vandaar dat mijn keus daarop is gevallen. ik ben een keer eerder op gesprek geweest bij een ander kliniek, maar uiteindelijk wil ik het daar niet laten doen omdat ze daar zeiden dat het allemaal wat platter zou worden, maar ik wil de garantie dat echt alle vet eruit gaat, ik kijk wel wat nelissen zegt, het is mij teveel geld om het maar te doen zonder er zeker van te zijn of het wel of niet goed uit gaat zien. ik laat het op mijn buik en heupen doen, het is niet veel hoor, ik ben 25 en weeg 53 kilo en ben 1.63m, dus het zijn een paar dikke rollen op mijn buik en mijn heupen. ik hou je op de hoogte!
Leonie,
Begrijp me niet verkeerd dr. Nelissen is een uitstekende chirurg. Misschien heb ik nog steeds vetrollen maar mijn buik is helemaal gaaf en zonder deuken (zgn. golfplaat) die kunnen ontstaan als de operatie niet goed uitgevoerd is. Ik zou hem altijd en iedereen aanbevelen. Dus daarom ik denk dat het ook erg aan de lichaamsbouw ligt en dat er niet meer aan gedaan kan worden. Ik ben niet meer terug gegaan want Hasselt erg ver ligt voor een consult van 20 min.
Kamila
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?