verwijderen bio alcamid

• luigina

Ik heb maar even mijn spellingscontrole aangezet, speciaal voor Pleun.

Ik denk overigens dat zij botox in haar “sympathie” spier heeft laten spuiten.

maar goed…..

Ik heb ook bio alcamed in mijn jukbenen, ooit in Naarden laten zetten, zit helemaal keurig nog steeds.

• Paula

Beste Luigina en Greet,

Ook ik heb al 3 jaar bio-alcamid en wel in de kaaklijn. Geen problemen tot op heden. Waar ik nu wel vreselijk van baal, en dat heb ik zelf moeten lezen op dit forum, is dat bijvullen op de plek waar bio-alcamid zit niet meer mogelijk is. En vorig jaar werd er nog gezegd dat bijvullen wél mogelijk is maar niet meer met bio-alcamid want dat wordt in de kliniek waar ik ben geweest niet meer gebruikt, en terecht. Je begint aan fillers omdat je niet wilt laten snijden in je gezicht. Je weet ook dat fillers, ook al zijn ze permanent, op een gegeven moment weer aangevuld moeten worden omdat de veroudering doorgaat. En dat is dus waar ik nu zo vreselijk van baal, als ik nu mijn kaaklijn weer wil laten opvullen, en dat duurt niet lang meer, dan moet de bio-alcamid er eerst uit. De arts bevestigt dit trouwens want ik heb dit nagevraagd. Ik neem aan als de bio-alcamid er uit wordt gehaald dat vullen met een ander middel niet direkt kan. Ik had dit trouwens liever van de arts gehoord in plaats van op dit forum te lezen. Wel zo netjes als je de klanten zelf even op de hoogte brengt van complicaties want zo noem ik dit toch.

Ik ben flink afgeknapt op de fillers, voor de rest heb ik tijdelijke fillers maar wie weet wat daar straks over bekend wordt.

Groetjes,

Paula

• leonie

Hoi Greet,

waar heb jij bio alcamid laten spuiten? In je lippen toevallig? Zoja, kon je de volgende dag gewoon de deur uit zonder voor gek te lopen?

(excuus voor de eventuele taal fouten (of taalfouten?), ondanks de nederlands ogende naam ben ik van origine niet hollands ;) )

• greet

hoi leonie,

ik kijk niet naar taalfouten.

ik ben ook niet perfekt.

ik heb het in neus lippenplooi en mondhoeken.

ik heb het bij de wangen,

ik heb er wel wat bij laten spuiten maar toen werd het nog gebruikt.

ik heb het bij de velthuis laten doen.

in de uiterste plekjes van de mondhoeken kon nog siliconenolie.

groetjes greet

• pleun

Luigina,

Ik nog nooit van bioalcamed gehoord, bedoelde je bio-alcamid? Weet je niet eens wat er in je eigen lijf zit? Bio-alcamid is in ieder geval niet ongevaarlijk, zo weet ik uit eigen ervaring.

De reacties op mijn taalsuggesties waren overweldigend, waarvoor mijn dank.

Dames, ik had het echt niet over een d of dt want dat is overal aan de orde van de dag maar buiten mensen met dyslectie en van origine niet Nederlanders, vind ik dergelijk slordig taalgebruik storend en slordig. Ik ben ervan overtuigd dat er meer lezers deze mening delen maar blijkbaar reageren alleen de mensen die zich aangevallen voelen.

• Lies

Pleun ben het helemaal met je eens ook ik stoor me soms aan het slordige taalgebruik.

• Danielle

Volgens mij hebben jullie allemaal niet zo een bijster hoog IQ.

Kijk even rond op internet en Google.

Tik in je zoektocht naar perfectie het woord “complicatie” eens voor al de permanente fillers, zoals Dermalive cq Dermalife, bio-alcamid etc

Zoek ook eens op afbeeldingen complicaties Dermalive.

Even beetje je best doen,dan piep je niet meer over een d of dt

Maar vraag je je verbijsterd af hoe Nancy De Rosa (tik haar naam eens in bij Google !) nog haar op haar hoofd heeft…..na zoveel spijt.

• Elisabeth

Hallo allemaal,

Ik wil 1 ding effe kwijt, het verbaasd mij dat er zo weinig eigen initiatief van de mensen uitgaat. Ik begrijp dat mensen hun eigen verhaal kwijt willen, maar dat er onder een andere rubriek weer dezelfde vragen worden gesteld!!! Kijk eens goed rond op deze site dan heb je in de meeste gevallen al een antwoord voordat je hem kan stellen!!!! Wij zijn toch niet simpel of wel ?

• Elisabeth

Uhm Pleun,

Je verhaal was vanaf je eerste reactie al duidelijk!!! Laten we het nu nog alleen maar houden bij het onderwerp “bio-alcamid” . Zo niet, (?) dan kan ik je alleen maar doorverwijzen naar een andere site, iets over gefrustreerde mensen of zo…

• pleun

“elizabeth”, heb me aangemeld bij die site maar ik werd terugverwezen naar deze site omdat ze mijn commentaar op het taalgebruik zeer terecht vonden.

liefs pleun