verwijderen bio alcamid

• martha

Ik heb ook bio alcamid laten inspuiten, maar ben er niet tevreden over. Daarom wil ik het laten verwijderen. Heeft iemand daar ervaring mee, geeft het bv. blauwe plekken of zwellingen en als dat zo is, hoe lang blijven die zitten. Laat het ook littekens na. Bij voorbaat mijn dank voor een reactie.

Martha

• katja

ja ook ik hephet laaten doen ben er ziek van gewees maar nu is het allemaal goed gekomen hep het door tom van eik laaten doen hep de iste keer wel een flingke onsteeking er bij gehadt ik was er niet blij mee wil je meer weeten meil me daan ever martha schreef:

>

> Ik heb ook bio alcamid laten inspuiten, maar ben er niet

> tevreden over. Daarom wil ik het laten verwijderen. Heeft

> iemand daar ervaring mee, geeft het bv. blauwe plekken of

> zwellingen en als dat zo is, hoe lang blijven die zitten.

> Laat het ook littekens na. Bij voorbaat mijn dank voor een

> reactie.

>

> Martha

• pleun

nou katja, misschien ben je dyslectisch, dan heb ik niets gezegd maar zo niet dan raad ik je toch aan om eens heel kritisch naar je taalgebruik te kijken en een cursus te overwegen…dit is gewoon echt te erg!!!

• daniella

Dit vind ik belachelijk. Katya komt misschien uit een andere land en heeft de moeite gedaan om nederlands te leren. Ze kan het niet zo goed schrijven en zo wat!

Deze topic ging over bio alcamid niet tien voor taal.

Misschien moet je naar je zelf kijken Pleun en niet zo kritisch zijn tegen over en andere.

• pleun

daniella, je mag vinden wat je wilt, ik ook dus.

de naam katja klinkt niet zo buitenlands trouwens, maar is dat een excuus voor dergelijk slordig taalgebruik?

of vergroot dit alleen het vooroordeel dat alle vrouwen die met plastische chirurgie bezig zijn domme dozen zijn?

het is trouwens uit een ander land en niet andere.. en niet zo kritisch tegenover de ander en niet en andere, bovendien is het so what en niet zo wat.

dus daniella ook voor jou als nederlandse ligt er nog een wereld open.

• LindaK

Namen schrijf je met een hoofdletter mevrouw dus Katja en Daniella

dus voor jou valt er ook nog wat te leren.

Grt Linda

• Dita

Pleun,

Ben jij al zover dat je ‘so what’ tot een nederlandse uitdrukking bestempelt?

• Lisa

gaat dit nog steeds over het verwijderen van bio-alcamid?

Lisa

• daniella

WAARSCHUWING! er zijn misschien taalfoutjes te vinden in dit bericht.

Juist. Ik ben geen nederlandse ( english actually, so I do know how to spel so what) en dus maak ik ook taal fouten. Is er een inburgeringscursus verplicht om hier te mogen posten?

Zijn er ook misschien domme mensen die niet tevreden zijn met hun uiterlijk of mogen ze niet met de intelligente wezens meedoen aan het spel? Tegenwoordig is plastische chirugie een optie voor iedereen en niet zoals vroeger alleen bestemd voor movie stars en de elite

Maar ik hou hier mee op want dit heeft niets met bio alcamid te maken.

• greet

ik heb nu 3 jaar bio-alcamid en nog steeds ben ik er tevreden over.

groetjes greet