Hoi Rowie,
Nou, ik heb de site opgezocht van de kliniek waar je bent geweest, ik heb er alle vertouwen in, want ze werken met VASER techniek, waarbij ze niet veel schade aanrichten in de weefsels. Ben van plan om alles aan te laten pakken, slappe bovenarmen en ook de benen. Ik ben slank, behalve mijn ledematen, plaatselijke verophopingen heb ik op de voorkant van mijn dijen. Mijn armen worden nu ook nog slapper merk ik, door de leeftijd..ik ben 39. Om te voorkomen dat het met de jaren erger wordt, ga ik maatregelen nemen nu het nog kan. ;-) Ik vind mijn lijf (armen en benen) wel mooi als ik 5 kilo lichter ben, maar dan is mijn gezicht zo mager en zie ik mijn ribben. Ik wil zo belachelijk mager ook niet zijn. Al jaren erger ik me want shirtjes zitten knellend om de armen, en als ik zwaai dan lijkt het steeds meer te wiebelen, aan de onderkant, als een soort kipfilets. ;-)
Ik ga voor een consult naar Breda.
Wat ik me afvraag, is of ik de terugreis met de trein zal kunnen doen, na de ingreep, want ik woon in amsterdam. Ik zal alles goed uitzoeken. Heel erg bedankt voor de goede tip.
Misschien tot mails weer…
Groeten,
Daan