Dikke armen en lipolyse

• Lonneke

Hallo,

Ik ben verder redelijk slank alleen ik heb in verhouding heel dikke bovenarmen. Vlak onder mijn schouder zit aan beide zijden ene soort dike ‘vetbol’. Het is dus allemaal stevig vet, geen slappe waperarmen zoals je bij oudere mensen ziet. Het verpest mijn hele silhouet. Bepaalde kleding kan ik vergeten, zoals hemdjes, kapmouwen. Vaak zijn jasjes en bloezen te krap bij de armen. Mijn vraag is kan ik hier iets aan doen dmv. lipolyse. Hebben mensen hier er al ervaring mee?

• monique

gewoon gaan fitnessen of body pump, ben je het zo kwijt

Door krachtraining verlies je ook stevig vet.

• Daan

Hallo Monique,

Het is niet mogelijk om plaatselijk het vet te verbranden, als ik 10 kilo afval worden mijn armen mooier, sierlijker en smaller, maar dan oog ik als een skelet. Ik weeg 64 kilo bij 1.73…ben dus niet te zwaar, maar die armen!

Ze zijn fors bij mij…ik weet ook dat ik van extra zwaar sporten geen slankere armen krijg, die armen worden daar alleen maar forser van.

Daarom, ben ik gestopt met sporten (Pilates; opdrukken etc) ik loop voortaan alleen nog hard.

Ik wil ook dmv lypolyse de armen wat smaller krijgen.

Dus, als iemand advies heeft…..

Groeten,

Daan

• rowie

Ik heb in de herfst liposuctie gehad aan m'n bovenarmen. Is zo mooi geworden.

Je ziet zelfs m'n spieren! Ik lijk nu veel slanker met m'n gestroomlijnde armen.

Kan het iedereen aanraden. De pijn achteraf valt reuze mee, alleen de 1e dag heb ik een pijnstiller genomen. Daarna nog 3 weken stretch-mouwen dragen, en nooit meer schamen voor m'n armen. Ik heb lipolyse laten doen, 3x, maar vond dat veel pijnlijker dan een liposuctie. Ik kon trouwens geen resultaat zien. Met de liposuctie is er zo'n 700ml vet weggenomen, da's ongeveer een blikje fris aan iedere arm. Kan het oprecht aanraden!

• monique

Nou daar ben ik het niet met je eens, ik ben zelf ook 2 maten slanker geworden en maar 3 kilo afgevallen door zwaar te trainen.

Je kunt echt wel doelgericht trainen zodat je slanker wordt.

Alleen zijn er veel mensen die het niet goed genoeg aanpakken

• Daan

Johhhh!!!! Rowie….

Dit klinkt goed!!! waar heb jij dit laten doen????

Wat heb je ervoor betaald???

Ik ga straks sparen!!

Wist niet dat er zoveel weg kon worden gehaald bij armen, en het velletje dan? trekt dat redelijk strak.?

Wil het ook hoor, ik voel me niet zo vrouwelijk zo, met van die forse armen.

Ik hoor het graag van je!!!

Groeten,

Daan…

• rowie

Hoi Daan, ik heb het bij Silhouet laten doen. Ik heb meerdere zones laten doen, dus daarom er maar 6oo euro voor betaald.

De plastisch chirurg stond er zelf ook van te kijken dat er zoveel vet uit kwam. Maar ik heb destijds op het Viva-forum van iemand gelezen dat er 1,1 liter vet uit haar armen werd gehaald. Zij was ook zo tevreden en daarom heb ik het ook laten doen. En nog geen seconde spijt ervan gehad. Nu heb ik t-shirtjes aan die vorig jaar nog strak bij m'n armen zaten. Nu zit het lekker los; voelt zo heerlijk!

En voor een los velletje was ik eerst ook bang, maar het ziet er strak uit.

Als je nog vragen hebt, dan beantwoord ik ze graag.

Gr. Rowie.

• Daan

Hoi Rowie,

Nou, ik heb de site opgezocht van de kliniek waar je bent geweest, ik heb er alle vertouwen in, want ze werken met VASER techniek, waarbij ze niet veel schade aanrichten in de weefsels. Ben van plan om alles aan te laten pakken, slappe bovenarmen en ook de benen. Ik ben slank, behalve mijn ledematen, plaatselijke verophopingen heb ik op de voorkant van mijn dijen. Mijn armen worden nu ook nog slapper merk ik, door de leeftijd..ik ben 39. Om te voorkomen dat het met de jaren erger wordt, ga ik maatregelen nemen nu het nog kan. ;-) Ik vind mijn lijf (armen en benen) wel mooi als ik 5 kilo lichter ben, maar dan is mijn gezicht zo mager en zie ik mijn ribben. Ik wil zo belachelijk mager ook niet zijn. Al jaren erger ik me want shirtjes zitten knellend om de armen, en als ik zwaai dan lijkt het steeds meer te wiebelen, aan de onderkant, als een soort kipfilets. ;-)

Ik ga voor een consult naar Breda.

Wat ik me afvraag, is of ik de terugreis met de trein zal kunnen doen, na de ingreep, want ik woon in amsterdam. Ik zal alles goed uitzoeken. Heel erg bedankt voor de goede tip.

Misschien tot mails weer…

Groeten,

Daan

• rowie

Ik heb de Vaser-techniek gehad en ‘de gewone’. Ondanks alle reclame en alles wat er over gezegd wordt heb ik geen 1 voordeel van de vaser gemerkt.

De chirurg zei dat het makkelijk voor hem was; het vet wordt eerst vloeibaar gemaakt en daarna weggezogen. Dit kost minder kracht voor hem. Dat de huid zou krimpen: op de plaats waar ik de gewone lipo heb gehad is de huid net zo gekrompen als op de met de vaser behandelde plaats. Ook de blauwe plekken waren hetzelfde. Ik zou nooit meer voor de vaser kiezen want de littekens zijn daar nog zichtbaar van en dat vind ik jammer. Ben 40 jaar, dus van jouw leeftijd.

Vraag wel een gesprek aan met de plastisch chirurg zelf, anders krijg je een gesprek met de assistente en zij verzekerde mij dat de littekens van de vaser kleiner zouden zijn dan van de gewone lipo. Is dus echt niet waar!!!!

Succes!

• rowie

Oh ja, met de trein zou ik niet gaan. Na de ingrepen lekte ik zoveel vloeistof (met wat bloed, dus ziet er akeliger uit dan het is), door de verbanden heen en door m'n kleren heen. Bij de apotheek had ik onderleggers voor incontinentie gehaald. Dit beschermt de auto-stoel en thuis je zetels. Ook de 1e nacht na een lipo heb ik het nodig gehad. Na 1 dag was het lekken trouwens wel over.