bleken

• Loesje

Zijn er mensen die ervaringen hebben op het gebied van tanden bleken?

Hebben jullie dit bij de tandarts laten doen en hoe is jullie ervaring en resultaat?

Groeten

L

• meg

Ik heb het 2 jaar geleden laten doen door de tandarts.

De eerste dag, was het super. De dagen erna werd het al minder, ondanks dat ik zeker twee weken lang niets heb gegeten of gedronken met kleurstoffen.

Dat hoeft geloof ik maar 24 uur of zo, maar ik heb dat dus heel lang volgehouden,

maar het resultaat viel erg tegen. Het kostte me 600 euro.

• pi

Ik ben bij WIT in Rotterdam geweest vorige week. 389 euro en ik durfde niet te lachen zo absurd wit waren ze…. Ik ben er al aan gewend nu en het bevalt me prima. Ik heb heeele gevoelige tanden dus ik was wel huiverig over de napijn maar ik heb geen seconde last ergens van gehad. Wel moet je 24 uur erna witte dingen eten, toen dit voorbij was durfde ik eigenlijk geen kleurstoffen te eten, bang dat het weer zou verkleuren (pasta, chocolade eigenlijk alles dus) Ik kan dus niet zeggen hoe lang het duurt eerdat het weer verkleurd. Moet wel elke dag met die Brite Smile tandpasta poetsen, hier zit 1% waterstofperoxide in, dan blijft het langer wit. succes ermee !!

• Loesje

Bij mij moeten er ook 3 facings geplaatst worden NA het bleken en ik ben zo bang dat mijn eigen tanden straks sterk verkleurd zijn en die facings heel erg wit…

dat is dus ook niet de bedoeling.

Heb besloten om t niet te doen. Laat de facings maken in de kleur van mijn tanden nu.

Heb ook niet echt supergele tanden.

Hadden jullie zeer sterke verkleuringen?