Ik heb deze reactie gevonden door iemand op een website, het gaat over neuscorrecties:
Eén gouden tip mensen! Ipv uw geld weg te smijten aan plastisch chirurgen, privé-klinieken…, ga je beter gewoon naar een NKO. Hier beweer je dat je al jaren migraine hebt veroorzaakt door een slepende sinusitis (gecombineerd met een scheefstand van uw neustussenschot -wat bij 95% van de mensen ook in zekere mate is!), en dan wordt uw hele operatie vergoed door het ziekenfonds. En ja, een NKO corrigeert dan niet alleen uw sinussen en tussenschot, maar ook de buitenkant van uw neus! Het heeft vanuit het standpunt van een NKO weinig zin om de binnenkant van een neus te veranderen, terwijl de buitenkant schots en scheef blijft. PS: een klein trukje om een sinusitis te veinzen (als u hier nog geen last van heeft tenminste): breng kort (10-30 min) voor u onder de scanner moet om een foto van uw sinussen te maken een prikkelende stof aan in uw neus (zeep, peper,…) en uw sinussen zullen geïrriteerd lijken (en goed veel slijm zal zichtbaar zijn zodat de NKO vlugger te overtuigen is om drastische maatregelen (lees; operatie) te treffen). En tenslotte, indien u ongerust bent over de corrigerende capaciteiten van een NKO, dan kan ik u geruststellen. Een NKO krijgt identiek dezelfde opleiding op gebied van faciale reconstructieve chirurgie als een plastisch chirurg (deze staan in hun jaren als assistent naast elkaar in de OK). Dus bij deze bent u van uw onwetendheid verlost Groetjes van Henry (zoon van een Belgische NKO)
Zou dit in de praktijk werken? Als de arts dan opereert, dan ziet hij toch dat je geen sinusitis hebt? Ik hoor graag wat reacties van jullie
groetjes
Amal