liposculptuur Centre Esthetique

• Linde

Hallo allemaal,

Zaterdag 2 mei heb ik een liposculptuur behandeling gehad bij Centre Esthetique in Rotterdam.

Ik ben behandeld aan mijn maag, buik en heupen. Eerlijk gezegd heb ik best wel even getwijfeld, want ik was erg bang voor de plaatselijke verdoving. Toch de stoute schoenen aangetrokken en ben gegaan.

De begeleiding en informatie vooraf is erg goed. Ze geven je alle ruimte om te beslissen en alles gaat zeer ongedwongen.

Dr. Lemmens en Jessica zijn echt een goed op elkaar afgestemd team. De behandeling is 100% meegevallen. De prikjes voel je echt niet en de verdoving werkt ontzettend snel. De behandeling gaat snel en onder een ontspannen sfeer. Is er dan niets tegengevallen?

Jawel, de tweede dag had ik last van de brede band van de pantybroek. Deze deed, door de opgezette buik van het vocht, best wel zeer. De waarschuwing van Jessica dat na de behandeling een gevoel ontstaat van een flinke spierpijn klopt!

Toch even Jessica gebeld om te vragen wat ik hieraan kon doen. Helaas niets. Het strakke van de panty is noodzakelijk om goed te genezen. De derde dag was dit ook echt een stuk minder. Je verliest namelijk best wel veel vocht de eerste dagen dus dan wordt de druk ook minder.

De napijn is mij erg meegevallen. Zelfs de nacht na de behandeling heb ik gewoon geslapen zonder last te hebben van pijn. Voor mensen die nog twijfelen……

Zeker niet doen! De voorlichting, behandeling en nazorg krijgen van mij een dikke 10!

Voor alle mensen die op zoek zijn naar een betrouwbaar en goed centre voor liposcultuur kan ik Centre Esthetique zeker van harte aanbevelen.

• rowie

Je vergeet het flesje wijn en het broodje kaas :)

• luigina

Ik was ook heel tevreden over Jessica en dr Lemmens, geweldig hoe ze de druk eraf halen door een ongedwongen sfeer, alleen als je daar binnenkomt heb je zelf niet het idee dat je zo ongedwongen kunt zijn omdat je bloednerveus bent en dan vond ik af en toe dat er wel te makkelijk over werd gedaan, wat je achteraf pas kunt voorstellen.

Daarom ben ik altijd de haantje de voorste om te vertellen dat het echt piece of cake is die hele lipo!!!!!!!

Toch fijn als je misschien anderen daarmee kan geruststellen.

Maar ja, ik heb dus ook een hele goede ervaring met deze mensen en prijstechnisch zijn ze ook heel vriendelijk t.o.v anderen.

• student

Ik ben hier 2 jr geleden ook geweest. De behandeling viel inderdaad wel mee.

Ik ging lopend terug naar de trein en had vooraf gerekend op een taxi.

Wel is het zo dat ik a-symetrisch ben. Het valt niet heel erg op, maar ik zie het wel. Het ging om mijn dijbeen en aan de ene kant is de vorm iets anders dan aan de andere kant.

Na twee jaar ben ik bijna klaar met de fysiotherapie voor de lymfedrainage. Bij mijn fysiotherapeut kwam een andere dame die bij die andere kliniek in Rotterdam is geweest. Bij haar was het resultaat nog een stuk slechter. Maar zij kreeg een correctie aangeboden. Ikzelf heb hier niet meer om gevraagd. Nadat dat 21-jarige meisje een paar dagen na mijn behandeling stierf, besloot ik het niet meer te willen doen.

Ik begreep dat ik een cadeaubon zou krijgen wanneer ik mijn ervaringen over Linea Esthetica zou delen op fora. Dat heb ik niet willen doen. Een groot nadeel hieraan is, naar mijn idee, dat mensen zo een verkeerd beeld kunnen krijgen. Als je je verhaaltje moet laten zien om de cadeaubon te krijgen, vertel je het allemaal natuurlijk erg rooskleurig..

luigina schreef:

>

> Ik was ook heel tevreden over Jessica en dr Lemmens, geweldig

> hoe ze de druk eraf halen door een ongedwongen sfeer, alleen

> als je daar binnenkomt heb je zelf niet het idee dat je zo

> ongedwongen kunt zijn omdat je bloednerveus bent en dan vond

> ik af en toe dat er wel te makkelijk over werd gedaan, wat je

> achteraf pas kunt voorstellen.

>

> Daarom ben ik altijd de haantje de voorste om te vertellen

> dat het echt piece of cake is die hele lipo!!!!!!!

>

> Toch fijn als je misschien anderen daarmee kan geruststellen.

>

> Maar ja, ik heb dus ook een hele goede ervaring met deze

> mensen en prijstechnisch zijn ze ook heel vriendelijk t.o.v

> anderen.

• AaBb

Hi,

Ff een vraagje want het is me niet helemaal duidelijk. De topic gaat hier over Centre Esthetique. Je zegt dat je daar bent geweest en later heb je het over Linea Esthetique.

Dat is toch niet dezelfde (hoop ik…)

Graag hoor ik van je !

Groeten

• nawal

hallo, ik heb een vraagje, hoeveel maten had je dan minder?

En nu, na zoveel tijd, is er ondertussen al iets bij of niet?

Ik overweeg ook om het te laten doen, maar wel aan 6 zones, kijk

al uit naar uw reactie

Alvast bedankt