Hallo allemaal,
Zaterdag 2 mei heb ik een liposculptuur behandeling gehad bij Centre Esthetique in Rotterdam.
Ik ben behandeld aan mijn maag, buik en heupen. Eerlijk gezegd heb ik best wel even getwijfeld, want ik was erg bang voor de plaatselijke verdoving. Toch de stoute schoenen aangetrokken en ben gegaan.
De begeleiding en informatie vooraf is erg goed. Ze geven je alle ruimte om te beslissen en alles gaat zeer ongedwongen.
Dr. Lemmens en Jessica zijn echt een goed op elkaar afgestemd team. De behandeling is 100% meegevallen. De prikjes voel je echt niet en de verdoving werkt ontzettend snel. De behandeling gaat snel en onder een ontspannen sfeer. Is er dan niets tegengevallen?
Jawel, de tweede dag had ik last van de brede band van de pantybroek. Deze deed, door de opgezette buik van het vocht, best wel zeer. De waarschuwing van Jessica dat na de behandeling een gevoel ontstaat van een flinke spierpijn klopt!
Toch even Jessica gebeld om te vragen wat ik hieraan kon doen. Helaas niets. Het strakke van de panty is noodzakelijk om goed te genezen. De derde dag was dit ook echt een stuk minder. Je verliest namelijk best wel veel vocht de eerste dagen dus dan wordt de druk ook minder.
De napijn is mij erg meegevallen. Zelfs de nacht na de behandeling heb ik gewoon geslapen zonder last te hebben van pijn. Voor mensen die nog twijfelen……
Zeker niet doen! De voorlichting, behandeling en nazorg krijgen van mij een dikke 10!
Voor alle mensen die op zoek zijn naar een betrouwbaar en goed centre voor liposcultuur kan ik Centre Esthetique zeker van harte aanbevelen.