diepe rimpels in decolete

• chin

Ik heb door teveel in de zon te liggen behoorlijke diepe rimpels op mn decolete.

Ik vind dit zo lelijk.Mijn gezicht is een stuk beter af met mn 45 jaar.

Dus zou ik dit graag in evenwicht willen hebben

Ik Heb intussen een fortuin uitgeven aan mesotherapie maar dat onhaalbare kaart en het resultaat is niet zoals gewenst

Mijn vraag is heeft iemand hier ervaring mee om dit te op te vullen ?

Of misschien een diepe chemische peeling ?

Bedankt!

• Joke

Hoi chin,

Zeker is teveel zonnebaden slecht voor de huid op zich, uitdrogend. Maar ik merk zelf dat ik die rimpels in mijn decollete heb van opzij te slapen, als ik een nacht hoofdzakelijk op mijn rug heb geslapen is het minder….niet dat je ze daarmee nu weer weg krijgt, maar stel dat je er wat aan laat doen, dan is dat een tip voor daarna.

Groetjes Joke

• chin

Hoi Joke

Ik zit ook te denken om de chest a peel aan te schaffen.

Maar dat is denk ik niet genoeg.

Maar wat je zegt, als je jong bent interesseert het je niet dat je te lang in de zon blijft liggen en dat huidje van je decolete is maar dun.

helaas.

Ik lig ook altijd op mn zij, ze moeten iets verzinnen zodat je op je rug blijft slapen, behalve vastvinden ;-), ik val toch altijd weer in slaap op mn zij

• inge

Hai beetje laat een reactie maar de chest a peel is echt waar gewldig.De eerste nacht bijna alles weg vraag niet hoe het komt want dat wet ik niet.Als je hem achterelkaar gebruikt word het steeds mooier .

• daniella

Wat is een chest a peel? Ik ben bijna rimpelloos maar mijn decolleté veraad me!

• od

Dametjes,

Ik heb CLARINS Concentré Décolleté et Cou gekocht en gebruik dat nu een tweetal weken. Het resultaat is verbluffend. Mijn diepere rimpels zijn vervaagt. Mijn man stond versteld. Ik heb hem toen verteld waarom ik het kocht en zei gisteren tegen hem, kijk. Hij stond versteld dat dat product dat gedaan had.

Proberen zou ik zeggen. ‘s morgen en ’s avonds aanbrenen, kost €70

Succes !

• Doortje

kijk maar eens op www.chestapeel.nl.

Ik heb hetzelfde probleem maar dan met mijn ogen. Omdat ik veel op mijn zij lig heb ik verticale rimpels naast mijn ogen. soms plak ik ze af voor het slapen gaan met leukofix je voorkomt dan dat de rimpel in een kreuk kan gaan liggen, maar dit sdlaapt niet altijd even lekker en domd heb ik naast het plakbandje een andere rimpel de volgende ochtend. Ik heb ook wel eens gehoord dat zijden kussenslopen zouden helpen. Opvullen met een filler durf ik niet omdat de huid zo dun is.

Dus als iemand tips heeft tegen deze rimpels………….graag!

Doortje

• estee

Inge, ik heb gelezen op de site van chest a peel dat het product maar een 5-tal weken te gebruiken is. Heb jij deze ervaring ook en heb jij het elke dag gebruikt?

Ben zeker geinteresseerd maar het lijkt mij een dure aangelegenheid worden om om de 5-6 weken een nieuwe te moeten aanschaffen.

Hoor graag nog van je.

groet, estee

• chin

Hi

ik heb de chest a peel gekocht.

de eerste dag na de nacht ..wow echt super !

Er staat in de beschrijving dat je m na elk gebruik onder de kraan moet wassen met een milde zeep, niet met nagels, gewoon zachtjes reinigen.

De tweede nacht ( na de reinigen) was het resultaat ook oke, erna gaat hij steeds minder plakken.

Hij plakt wel vast maar eenmaal s nachts lag hij ineens naast me.

Ik weet 100% zeker dat ik niets verkeerd heb gedaan.

Baal hier wel van, heb ook mn bonnetje niet meer bewaard, anders had ik terug naar Douglass gegaan. het is toch 40 euro :-(

Ik was zo blij met dat ding.

• estee

Bedankt voor je eerlijke reactie. Wat ontzettend jammer zeg. Net wat je schrijft; ik stond ook op het punt om de chest a peel aan te schaffen maar nu ik dit lees van jou denk ik toch maar dat ik ervan af zie.

Beetje jammer dat het ding na een paar keer al niet meer plakt.

groet, angela