Wanneer resultaat na Lipolyse

• Victor

10 dagen geleden heb ik een lipolyse behandeling aan mijn onderkin laten doen. Tot op heden nog geen resultaat gezien. Hoe lang duurt het gemiddeld tot resultaat zichtbaar wordt?

• mirjan

waar heb je het laten doen ? veel schoonheidssalons doen het ook maar de samenstelling is anders.

Ook wil het niet bij iedereen aanslaan.

Ik heb wel meerdere reacties gelezen dat je pas na een week of 3 a 4 de eerste resultaten ziet.

Was je de eerste week ook opgezet ?

• Victor

Bij het ‘Medisch Laser Centrum’ in Amsterdam.

Staan wel goed bekend….

Aangesloten bij Lipolyse Netwerk en lid van NVPC (Nederlandse Vereniging voor Plastische Chirurgie)

• mirjan

waarom bel je ze niet even, dan weet je het meteen wat je kunt verwachten.

En hou ons op de hoogte ! :-)

• K.

Sorry Victor maar lipolyse werkt niet bij iedereen. Ik had drie pogingen op mijn buik gedaan met nul resultaat.

groetjes,

Kamila

• meg

Bij mij heeft het ook niks gedaan.

Ik had een liposuctie van mijn buik gehad, en daarna zat er nog teveel vet.

Daarna, een keer of vier lipolyse-injecties gehad, maar het bleef gewoon zitten hoor.

Maar sommige mensen zijn er wel tevreden over.

Groetjes Meg

• K.

Hoi hoi

Ik heb lipolyse voor liposuctie gehad. Ik dacht dat met lipolyse injecties vet zal “verdwijnen”. Helaas dat gebeurde er niet dus als nog liposuctie gedaan. Nog steeds, helaas, zitten de vetrolen er aan. Ik heb gewoon zeer hardnekkig vet al die jaren gekweekt ;o) Dus terug naar hardlopen en buikspieroefeningen! Jakkes!

groetjes