Kin - iets aan te doen?

• Bianca

Hallo,

Ik wil het volgende vragen.

Ik heb een erg uitstekende kin en ik vraag mij af of hier iets aan te doen is qua plastische chirurgie?

Het geval wil dat mijn uitsteekt door “vet”. Dus niet door het bot/kraakbeen/kaak. Er zit een soort vetophopinkje op waardoor mijn kin erg uitsteekt. Het voelt heel zacht en kan je makkelijk bewegen. Ik ben helemaal niet dik, heb geen overgewicht, heb geen onderkin, alleen hier zit wat vet waar ik mij erg aan stoor.

Ik wil hier graag wat aan laten doen, maar vraag me af of er wel iéts aan te doen is? Weet iemand dit? En wat zou een goeie oplossing hier voor zijn?

• Lalein

Dr. Stevens even vragen hij doet kincorrecties staat op zijn website, ben benieuwd, heb ook een lichte vochtophoping op mijn kin en wil hier iets aan laten doen.

Ik ben nog aan het rondneuzen op het net, kijken en zoeken naar mogelijkheden en waarom wel of niet er iets aan laten doen, stel je voor dat er iets misgaat, het is zo zichtbaar en zo bepalend voor je looks.

• loes

Maar Lalein, je hebt zelf toch ook alwel met hem contact gezocht neem ik aan? En wat is jouw gevoel daar dan bij?

Ik denk dat meerdere chirurgen dat wel doen. Mijn eerste idee zal een liposculpture zijn?Waarom zou dat in de kin niet kunnen? Ik heb dat wel eens op tv gezien. Gebruik google zou ik zeggen en laat je door verschillende klinieken voorlichten en vergelijk deze en volg je gevoel.

Succes!

• Bianca

Bedankt voor jullie reacties!

Heb al veel gegoogled, maar heb helaas nog niet echt wat gevonden. Wel veel over kinvergrotingen maar kinverkleiningen niet echt (of ik zoek gewoon verkeerd :D) Dus vandaar dat ik mij afvroeg of er sowieso wel wat aan te doen is. Ik zal eens op de site van dr. Stevens kijken…

• Cornelia

Misschien is lipolyse iets voor jou. Dit zijn kleine prikjes met een stof die het vet wegzuigen. Prikjes worden ook in het gezicht gegeven. Toets op Google maar eens ‘lipolyse’ in.

• Bianca

Heb ik ook al gedaan hihi :D Maar ik vraag me daarbij ook af of dat geschikt is voor de kin. Voor de onderkin wel had ik gelezen maar de kin zelf ook?

Het vet in m'n kin gaat dan weg maar krijg je dan niet een hele rare bobbelige kin of iets dergelijks? Want krijg je dan geen vel-overschot?

• loes

Misschien moet je je dan toch laten voorlichten door verschillende plastische chirurgen. Je kunt wel blindstaren op mogelijkheden die wij of jij denken welke mogelijk zijn maar dan stel je je misschien te veel daarop in. Ik zou als ik jou was een afspraak maken bij een twee of drietal klinieken of met je huisarts om de mogelijkheden te bespreken.

succes