betaalbaare plastishe chirurgie in buitenland

• daniella

Joke, kan je iets meer vertellen over je facelift in Thailand? In welke kliniek ben je geweest en hoe veel heb je betaald? Hoe heb je de kliniek gevonden? Ik denk ook dat ze in Thailand heel goed werk kunnen leveren.

Wat het buitenland betreft vertrouw ik niet klinieken waar ze actief op zoek zijn naar klanten of via vals berichten voordoen als tevreden klant.

Heb je ooit de engels documentaire gezien waarin een groep vrouwen naar Polen ging om te laten liften enz? Daar schrik je van want het was niet zo goed afgelopen met een aantal en de vrolijke reisleidster was ineens niet meer zo lief.

• Ann

Beste Joke,

Kan je mij zeggen waar in Thailand je geweest bent ? Is een combinatie van vakantie en operatie mogelijk of is dit larie ?

Bedankt voor alle info die je wil geven.

Groetjes,

Ann

• malica

Hi Ann,

Ik kwam vandaag een site tegen over Thailand

Check deze site:

http://www.be-nice.nl

groet,

Malica

• joke

Ik zelf ga naar een ziekenhuis in Bangkok. Er zijn er meerderen en natuurlijk ook buiten Bangkok. Een facelift en vakantie houden aan zee of een zwembad kun je vergeten. Je mag namenlijk niet in de zon i.v.m. infectiegevaar. Trouwens, de warmte en de vochtigheid zijn echt niet prettig als je net bent geopereerd, Ook, als je rookt, moet je in ieder geval 1 maand voor de operatie stoppen en ook na de operatie mag er niet gerookt worden. De dunne haarvaatjes raken namenlijk verstopt, dus een goede doorbloeding is dan niet mogelijk met alle gevolgen van dien. Na de operatie verblijf je doorgaans 3 nachten in het ziekenhuis. Ga hierna naar een comfortabel hotel waar je lekker bij kunt komen.

Regel je afspraak rechtstreeks met het betreffende ziekenhuis. Ook via internet kun je alvast je vragen stellen. Als je op de afspraak komt en alles wordt doorgesproken, wordt er een datum geprikt voor de operatie meestal binnen 2 a 3 dagen mogelijk.

Het minimale verblijf na je operatie is 14 dagen i.v.m. hechtingen en na-contrôle.

Als het even kan blijf lekker een maand, dan kom je weer als nieuw terug.

• reneetje

Prima het zal wel. Maar dit bestaat niet. Ik weet dat daar de medische ingrepen net als in Maleisie op een hoog niveau staan. Maar een maand na een facelift ingreep dan hebben we het over de grote facelift zit je onder de littekens en heb je echt nog veel nacontrole nodig. Zelfs de kleine S lift die lang niet zo ingrijpend is duurt het een half jaar minimaal voordat de littekens niet meer zichtbaar zijn.

• joke

Jammer voor jou dat je zo'n reaktie geeft. Ik heb zelf een facelift + boven ooglidcorrectie en een halslift in één keer laten uitvoeren. En ja ik ben er 5 weken gebleven. Toen weer terug want mijn vakantiedagen zaten er op en ik moest weer aan het werk. De huid wordt gehecht onder je haar en achter je oren. De hechtingen zijn bij mijn oogleden na 7 dagen eruit gehaald. Op mijn hoofd en achter mijn oren na 14 dagen. Dus wat klets je nou over littekens? Die zie je toch niet?

• Phet

Ik ben dit jaar in februari geopereerd in Thailand.

Ik heb een kinimplantaat laten plaatsen in het Bangkok Hospital van Phuket.

Ik ben zeer tevreden over het resultaat en dat voor een veel lagere prijs

dan hier in Nederland. Het ziekenhuis was zeer goed en ook goede nazorg.

Ik kreeg het privé telefoonnummer van de arts voor als er problemen zouden zijn.

's avonds ben ik gewoon gaan eten in een restaurant en daarna op een terrasje

gaan zitten. Alles rustig gaan en aangepast, maar het viel uiteindelijk reuze mee.

Jarenlang was ik hiermee bezig en ben blij dat ik heb doorgezet.

het heeft ongeveer 800 euro gekost.

• malica

Hi Phet,

Zei je nou 800 euro???

Dat is echt geen geld!! Welk ziekenhuis en hoe gaat het allemaal in zijn werk?

Moet je het vanuit hier regelen? En hoe? Hoe lang moet je in Thailand blijven voordat je naar huis mag?

Ik wil nl. in december op vakantie gaan naar Thailand.

Groet,

Malica

Phet schreef:

>

> Ik ben dit jaar in februari geopereerd in Thailand.

> Ik heb een kinimplantaat laten plaatsen in het Bangkok

> Hospital van Phuket.

> Ik ben zeer tevreden over het resultaat en dat voor een veel

> lagere prijs

> dan hier in Nederland. Het ziekenhuis was zeer goed en ook

> goede nazorg.

> Ik kreeg het privé telefoonnummer van de arts voor als er

> problemen zouden zijn.

> 's avonds ben ik gewoon gaan eten in een restaurant en daarna

> op een terrasje

> gaan zitten. Alles rustig gaan en aangepast, maar het viel

> uiteindelijk reuze mee.

> Jarenlang was ik hiermee bezig en ben blij dat ik heb

> doorgezet.

> het heeft ongeveer 800 euro gekost.

• Phet

Inderdaad ik heb 800 euro betaald. En mijn thaise vrienden vonden dat ik veel te

veel heb betaald.Je kunt van hieruit of ter plekke een afspraak maken.

Ik kreeg een plaatselijke verdoving en 2 pilletjes voor de operatie zodat ik

rustig zou worden. Ik heb een heel klein sneetje onder mijn kin en hiervan is bijna

niets meer te zien. Ik had een terugwijkende kin en heb nu een heel natuurlijk

resultaat. Sommigen kunnen er niets van zien en anderen zien dat er iets is

veranderd aan mijn profiel maar kunnen het niet plaatsen.

Ik heb het pas de laatste week van mijn vakantie laten doen.

Je kunt het bangkok Hospital in Phuket gewoon vinden via google.

• cheyenne

Ik ben het helemaal met phet en de andere dames eens!

Nederland is zogenaamd heel goed en veilig op dit gebied,maar voor mij is niks dan minder waar…… Mijn moeder heeft 3 keer haar borsten moeten laten doen voor het goed was! Ja hier in Nederland……Wij wilden allebij nog wat laten doen en zijn naar onze thuisbasis gegaan: Zuid-Amerika! Daar word je inderdaad niet als nummertje behandelt,maar als gast en pacient. Ik heb een liposculptuur laten doen(hele lichaam) en een bortlift+prothese en mijn tanden laten bleken. Mijn heupen hebben ze daar meteen opgevuld met vet want ik had van die deukjes. Mijn moeder heeft een buikwand correctie laten doen met aanspannen van buikspieren.(korset),liposculptuur (hele lichaam),ooglidcorrctie en botox en tanden bleken.

We waren minder dan de helft kwijt dan in nederland EN met een nazorg van top qualiteid! Kortom we zijn meer dan tevreden!!!!!!

Ik heb zoveel positieve reacties gehad dat ik op het moment ook mensen begeleid die (mini) make overs willen laten doen.

Dus zo zie je maar ook in het buitenland kan je heel goed terecht,en nog beter we kunnen het allemaal wel betalen en niet alleen de rijken op deze aarde