Face-lift zonder operatie !

• Eva

Ik heb zopas info gevonden over een face-lift zonder operatie.

Het zou hier gaan over de thermage-methode, uitgevoerd met een soort laser.

Ze zouden daar de hals, de huid rond de ogen, de kaaklijn, het voorhoofd…strakker mee kunnen maken !

Heeft hier iemand ervaring mee en zo ja, ben je tevreden met het resultaat ?

• luigina

Er staat al veel over deze methode op de site, even de zoekfunctie gebruiken.

Weggegooid geld en risicovol, je hele gezicht kan uitgemergeld raken omdat het vet in je gezicht vermorzeld is, ik heb op amerikaanse sites fotos gezien ervan, om te rillen, net terminale aidspatienten.

Ik weet niet hoe oud je bent, maar ik denk alsnog dat het beter is om je op een andere methode te concentreren.

• regi

Beste Eva,

Ik zou in ieder geval bij meerdere artsen te raden gaan, want mijn ervaring is dat ze allemaal iets anders zeggen over thermage. De een belooft een duidelijk effect terwijl de ander zegt dat het niet veel zin zal hebben. Door die tegenstrijdige berichten (heb 3 artsen hierover gesproken), heb ik uiteindelijk voor een Macs-lift gekozen. Die heb ik afgelopen maandag gehad en daar verwacht ik wel goede effecten van (kan ik nu nog niet goed beoordelen).

Succes,

Regi

• nanda

Hallo Eva,

ik heb vorig jaar 6 behandelingen gehad en het heeft bij totaal niet geholpen

Groet Nanda