lipvergroting..ik zie door de bomen het bos niet meer!

• anoniem

Hallo,

Ik wil al een tijdje mijn bovenlip een beetje laten opvullen met een permanente filler. Ik ben wat research gaan doen via google, maar nu zie ik door de bomen het bos niet meer. Ik dacht eerst voor PMS te gaan, maar nu lees ik dat siliconenolie kan gaan migreren en bovendien voor harde knobbels kan zorgen als de lippen verouderen. Toen dacht ik dat bio - almacid een goeie zou zijn, lees ik dat die in Nederland wordt afgeraden! Het enige product waar ik tot nu toe weinig kritiek over gelezen heb is aquamid, maar ik neem aan dat daar ook het één en ander over te zeggen is?! Welke permanente filler is nou echt goed en veilig?

• B

Joh, laat toch zitten, alsof zo'n dikke kunstmatige bovenlip nou mooi is, laat staan dat het goed is voor je lichaam.

Hoeveel meer signalen moet je nog krijgen om het niet te doen??

B

• eve

Ikvraag me dat ook af. Maar ikdenk dat aquamid ook geen goed product is. Maar zou iemand me ook ermee kunnen helpen want ikzou ook graag mijn lippen willen opvullen met iets wat permanent is maar ….

• Cornelia

Al meer dan 10 jaar geleden is er in mijn lippen siliconenolie gespoten. Heel mooi en heel natuurlijk. Beslist geen dikke lippen gekregen en geen bobbels. Het zit nog steeds perfect. Het hoeft dus niet altijd mis te gaan.

• chantal

Hoi

Ik heb het ook suptiel op laten spuiten met siliconenolie

2 jaar geleden ben der nog steeds super blij mee.

mvg chantal

• loes

het klinkt zo eng gewoon. Ik ben gezegend met dikke lippen gelukkig maar ik kan me wel voorstellen dat je het wilt hoor. Ik las een reactie met botoxolie. Dat heeft een kennis van mij ook gedaan maar kun je eigenlijk niet inspuiten met een tijdelijke filler eigenlijk?

• Saskia

www.telegraaf.nl/prive/3923552/_Jessica_Simpson_baalt_van_opgeblazen_lippen__.html?p=7,2

• girlsontop

ik hoor ook goede berichten op siliconen oilie, ik heb het tijdelijk gedaan met hyarulon maar dat is er na een half jaar uit, zonde van geld maar wel leuk om te bekijken of je het inderdaad leuk vindt

ik ga zelf inderdaad de siliconen olie doen over een paar maandjes. ff sparen

• inge

Ik heb sculptra (NEW FILL)laten spuiten in mijn wangen en dat is erg mooi geworden je moet even geduld hebben maar dan zie je het ook echt en het blijft minstens twee jaar zitten ik laat elk jaar een nieuwe injectie zetten en ben daar erg tevreden over je moet wel goed masseren elke dag anders kunnen er bultjes onstaan maar dat is een werkeje van niks even je lip tussen je vingers masseren.