L.P. vd Weij

• Lenny

Wie heeft ooit/onlangs een ingreep laten uitvoeren door dhr vd Weij?

Ik laat over 2 weken een bovenooglidcorrectie uitvoeren door deze arts en ben benieuwd naar reacties over deze arts.

Kosten bij Medinova liggen vrij hoog, maar volgens mij is het resultaat er ook naar (althans dat hoop ik).

Gr.

Lenny

• Linde

Ik ben half december geopereerd door de heer LP. vd Weij aan mijn onderoogleden.

Ik ben heel blij met het resultaat en al zijn de kosten hoog, er wordt wel in je gezicht gesneden. Deze man heeft behoorlijk veel ervaring en dat vind ik ook veel waard.

Maak je maar niet te druk.

Gr. Linde

• yvonne

Ook ik ben verleden jaar door deze arts geholpen. Eerst de boven oogleden en

een jaar daarna ook de onder oogleden.

Ik ben heel tevreden met het resultaat. De kosten waren wel wat hoger maar deze man heeft heel veel ervaring en staat goed bekend.

gr Yvonne

• lara

mijn partner is door hem geopereerd aan boven en onderoogleden.

we vinden dat er iets teveel is weggehaald waardoor het resultaat aanvankelijk wat onnatuurlijk oogde.

dit begint nu gelukkig weer wat bij te trekken.

• Lenny

Dank voor jullie reacties.

Ik ben het meest bang dat het niet symmetrisch zal worden.

Hij gaf ook aan dat hij geen 100% symmetrie kan garanderen. Dat begrijp ik.

Bij mij hangt 1 ooglid aanzienlijk meer dan de ander. Toch is een correctie van beide oogleden noodzakelijk.

Ik vind het reuze spannend.

Hoe lang ben je niet toonbaar? Ik weet dat het per persoon verschillend is, maar misschien kunnen jullie aangeven hoe lang dit bij jullie het geval was.

Dank jullie wel

Gr Lenny

• yvonne

Een week na de ingreep gingen de pleisters eraf. Ik was toen weer gewoon toonbaar. Uiteraard kun je het van dicht bij wel zien maar met een beetje

oogschaduw heb je dit zo weg gewerkt.

gr Yvonne

• Lenny

en hebben jullie na het verwijderen van de hechtingen ook gesmeerd met littekencreme?

Groetjes

Lenny

• yvonne

Ik heb geen littekencreme gebruikt. Het werd me afgeraden. Gewoon je eigen

oogcreme, daar krijg je geen irritaties van omdat je daar aangewend bent.

gr Yvonne

• N.

Hoi,

Ook ik ben ruim 2 jaar geleden geopereerd door deze arts.

Ik heb destijds een fikse ingrijpende neuscorrectie gehad.

Ik kan alleen maar lof spreken van deze man!

Voor de ingreep vertelde hij mij ook dat hij geen 100% symmetrie kon garanderen, maar dat hij alles zo veel mogelijk volgens mijn wensen zou uitvoeren.

Na de operatie kwam hij mij op de kamer persoonlijk vertellen dat de ingreep goed gelukt was, en dat hij mij weer een neus had gegeven die bij mijn gezicht paste, maar dat ik wel veel geduld, tijd en rust moest nemen om het resultaat te krijgen.

En nu… 2 jaar na dato…. wat ben ik blij met mijn keuze!

Mijn leven is ECHT veranderd door de ingreep en correctie, maar oook zeker dankzij de kundigheid van deze arts, want een brok ervaring, dat heeft hij en je hoort maar al te vaak dat iets mis gaat.

Heel veel succes en sterkte de komende tijd.

• Lenny

Dank jullie voor al jullie reacties.

N, fijn dat je neus helemaal naar wens is geworden.

Ik ben vrij jong en heel erg bang dat ik er spijt van krijg. Je ogen is toch iets waar je het meest op let in een gezicht (vind ik hoor…).

Het is allemaal erg spannend en de datum komt in zicht.

Hoop dat ik geen spijt krijg. Zou het liefst 1 oog laten doen maar dat gaat helas niet.

veel liefs