lipofilling

• Ria

Hallo,

Heeft iemand ervaring met lipofilling op de wangen, de marionettenlijnen en de neus- lippenplooi?

heb best veel rimpels voor mijn leeftijd 56 jaar, rook niet maar zit in de familie.

durf geen face-lift ook geen masc-lift. dus hoop dat dit de oplossing is.

wie is waar geweest? was het goed/ slecht ? moet het vaak herhaald worden? en is het heel erg duur?

best veel vragen, maar hoop hier veel info te krijgen.

Ria

• luigina

wat ik van lipofilling zo nadelig vind is, dat t totaal geen garantie geeft op een goede afloop, het is vreselijk duur en als je afvalt verkwansel je ook de filling.Ik ken iemand waarvan haar hele gezicht is verpest met een lipofilling, giga bulten en vervormingen, dus als je denkt gezonder bezig te zijn, forget it.

Een facelift is ook geen zaligmakende optie voor rimpels, beter nog, jouw rimpels gaan er niet mee weg, face lift is voor verslapte huid en deze wordt opgetrokken met een face lift, rimpels kun je alleen elimineren met een filler, maar ik zou zelf nooit voor een lipofilling kiezen.

Laat je eens informeren voor 30 euro in een kliniek over restylane, sculptra, radiesse.

• Elke

Het schijnt dat de rimpels rond de mond, ogen en voorhoofdrimpels er niet mee weg gaan. De rest wordt wel strak getrokken.

• Ria

bij welke kliniek/ arts is de lipofilling van je vriendin gedaan?

die fillers waar jij het over hebt zijn ook euro vreters, die verdwijnen ook na 3 tot 6 maanden. als je mazzel hebt misschien 9 maanden maar dat is ook heeeeeeel veel geld dan

• Ria

Heb jij ervaring met lipofilling en zo ja bij welke arts/ kliniek?

• Ines

Hallol Ria,

Ik heb toch de indruk dat jullie niet goed weten wat een macs lift of mini lift eigenlijk is.Kan je alleen aanraden eens te rade te gaan bij een goede plastoische chirurg,want een macs lift dient wel om van rimpels af te komen hoor.Ik weet dat uit ervaring.Dus eventjes inlichtingen inwinnen bij bevoegde personen.Groetjes>.Ines

• margarita

ikzelf ben aan het twijfelen tussen een macslift of lipofilling. Heb 4 jaar geleden een minilift gedaan.

Aanvankelijk een goed resultaat maar aangezien ik erfelijk belast ben met een slappe huid bijven de wangen zakken.(geen rimpels)

Ik ben daarom naar verschillende klinieken gegaan om info in te winnen en raad je aan dat ook te doen. Bij een aantal hoef je niet eens een consult te betalen.

sterkte. Overigens valt een minilift echt mee.

• meg

hoi Margarita,

Lipofilling is opvulling met je eigen vet (meestal weggehaald uit je buik).

Ik heb sinds 2 jaar diverse keren injectables in mijn afhangende mondhoeken laten spuiten met o.a. Radiesse, Botox, Sculptra. Maar zonder resultaat.

Ik heb juist een s-lift laten doen omdat je dan de oorzaak van die groeven ook aanpakt.

Dr. Stevens zei mij dat toen al, maar ik hoopte op aanraden van een andere kliniek dat ik een operatie uit zou kunnen stellen door injectables.

Maar helaas……

Nu dan toch geopereerd (10 dagen geleden), dus het definitieve resultaat kan ik je nog niet vertellen.

Groetjes Meg

• Ria

Hallo Margarita,

Bij welke klinieken heb jij info ingewonnen?

Ik heb wel rimpels dus zal wel anders behandeld worden, ik heb ook heel weinig vlees op m'n gezicht, dus ik heb liever iets erbij dan nog meer eraf.

groetjes R!@

• t

Ria

Een vriendin van mij heeft zich laten behandelen met Restylane, een niet permanente, veilige filler. Zij is 49 en heeft ook volume verlies in haar gezicht wat resulteerd in hangende wangen ,marionettenlijnen en de neus- lippenplooien. Ze is nu zeer content met het resultaat.

Restylane zoekt regelmatig demonstratie patienten voor artsen die worden getraint met met Restylane producten. Wellicht is dit een passende oplossing voor je om het uit te proberen. Ik kan je de gegevens van de contactpersoon van Restylane doen toekomen als je wilt.

succes!