van Onselen weer in opspraak

• pleun

Vanavond gezien bij Netwerk: nog geen jaar geleden overleed een patiente van van Onselen na een liposuctie en borstvergroting.

Nu blijkt dat hij bij een patiente een face- en halsliftoperatie gedeclareerd heeft die hij slechts ten dele heeft uitgevoerd, dit bekende hij notabene tegenover een verslaggever van Netwerk.

Kosten operatie: 18000 euro…..resultaat:0.0000

wie stopt deze doodenge man die zijn patienten vermoord en/of vreselijk afzet?

• loes

vermoord vind ik wel een bijzonder negatieve aantijging hoor. Ik ben door deze man geopereerd en ik kan niet anders zeggen dat ik tevreden ben. Tevreden over het resultaat, tevreden over de service, bereikbaarheid, etc. Het is niet verstandig om zo weg te lopen bij een aantyal kritische vragen maar dat betekend nog niet dat die EO-ers zomaar door mogen gaan met deze intimidatie. Over de gebeurtenis van vorig jaar is nog niets bekend, dat zei de advocaat van dat meisje gisteren. Als hij echt vet schuldig was dan hadden ze hem al lang zijn papieren laten inleveren of op non-actief gesteld.

het is ook best raar dat hij toegeeft dat er gedeeltelijk iets is uitgevoerd maar vooralsnog vindt ik van oplichting hier geen spraken. Wij missen daar genoeg info voor. Dat er onderzoek gedaan moet worden naar deze zaak is duidelijk maar voor nu krijgt hij voor mij het voordeel van de twijfel omdat ik hem vertrouwde met mijn ooglidcorrectie. Dus laten we afwachten.

• luigina

Nou hij mag dan het voordeel van de twijfel hebben van jou, maar ik zou me toch niet laten opereren door deze man, waar rook is , is vuur.

Bovendien heeft ie bij het meisje een lipo samen met een borstvergroting gedaan, dat is al heel discutabel.

Volgens mij wordt dat door de gezondheidszorg ten zeerste afgeraden, ivm het feit dat je dan teveel narcose nodig hebt, wat niet aan te bevelen is, nou ja dat bleek wel.

Waarom komt die man ook elke keer op TV, dat is ook niet erg bijdehand van hem, hij prijst zichzelf daarmee uit de markt.

Laat het gewoon intern uitzoeken en verder geen commentaar, maar waarschijnlijk vind ie het wel @!#$ zo op TV, dan moet ie ook op de blaren zitten.

• pleun

ok, de term vermoord is te zwaar, die neem ik terug.

wel zijn er 2 patienten van hem overleden op de operatietafel.

voor deze man lijkt veel geld verdienen belangrijker dan het welzijn van zijn patienten.

dat hij op de vuist ging met de netwerkverslaggevers pleit ook niet voor hem.

Loes, de jurist vertelde dat er wel degelijk fouten zijn gemaakt tijdens de operatie van de liposuctiedode.

• Dita

Ik ben in 2005 geopereerd aan een buikwandcorrectie in het Slingenland ziekenhuis in Doetinchem. Ik kon toen kiezen tussen dr. van Kouwenberg of dr. van Onselen. Ik ben toch achteraf blij dat ik toen voor dr. van Kouwenberg heb gekozen!

• loes

dat kan ze wel zeggen maar als zij die feiten zou weten dan zou die man toch niet meer mogen opereren? Dat vind ik nou allemaal zo vreemd aan het verhaal. En dat hij met zijn kop op tv komt , tja,…ken je die van “ je kop boven het maisveld”? Dat lijkt hier ook wel van toepassing. Ik heb in ieder geval een goed gevoel over gehouden na mijn ingreep en ben nog steeds erg tevreden.Neemt niet weg dat ik wel erg geschokken ben en ik moet nog terug voor de laatste controle.

Ook geef je aan dat er twee patienten zijn overleden op de operatietafel. Dit is ook onjuist |(zo zie je hoe snel je een oordeel kunt hebben) maar een beetje googlen doet wonderen en dan kun je lezen dat die patient niet tijdens of direct na de operatie is overleden en dat de schuld niet bij hem te leggen is (niet bewezen althans) dan mag je zo'n iemand toch niet beschuldigen voor iets wat niet bewezen is? (ik heb het dus over de eerste vrouw die in dat ziekenhuis is overleden) Ik weet verder niet of het schadelijk zou kunnen zijn als je twee ingrepen achter elkaar doet. Ik kan me voorstellen dat in het geval van dat 21-jarige meisje niet echt veel vet te halen viel (slank en 55 kilo of zo?) dus dat er een afweging gemaakt moet zijn. ook hier weten wij het fijne gewoon niet van. Wat me stoort is de eenzijdige vermeldingen van de media ik denk dat hij met de rug tegen de muur staat en dat hij ook hier weer, om zijn verhaal te kunnen doen, bij een tv programma komt. Op mij is hij in ieder geval niet overgekomen als oplichter (hij heeft ook aangegeven een botox te willen doen voor nog beter resultaat, toen ik aangaf dat niet zag zitten heeft hij er met geen woord meer over gerept. aan de andere kant wilde ik eigenlijk ook mijn onder oogleden doen maar hij gaf aan dat dat wellicht voor een later moment aan orde zou komen. Eerst maar kijken hoe het resultaat zal zijn na een bovencorrectie, dus hij kon meer verdienen aan mij maar heeft dat niet gedaan)

We zullen moeten zien waar dit schip uiteindelijk zal stranden.

• pleun

die van onselen boft maar met zulke medewerkers/kennissen als loes zeg!

• Saskia

Voor Loes,

www.netwerk.tv/

• loes

bedankt voor de cynische opmerking. Ik heb al aangegeven dat ik een client van hem ben en dat steek ik niet onder stoelen of banken hoor Pleun.

@ Saskia, denk je dat ik dat niet gezien heb of zo? Ik probeer gewoon te relativeren. Wat ik van hem gezien heb is totaal iets anders dan wat je nu over hem hoort/leest, that's all.

• pleun

ja hoor client, tis eigenlijk een lieve onbaatzuchtige schat die van onselen.

het gaat hem alleen om het welzijn van de client.

geld speelt geen enkel rol….

en ach, een operatie declareren die nooit uitgevoerd is, gewoon een foutje toch? en loes maakt het het nu echt zoveel uit of die clienten tijdens de operatie stierven of direct daarna?

feit is dat ze dood zijn.

deze man verdient de titel arts niet