Wie heeft ervaring met Dr. Myny van Brugge? Ik overweeg een mini en halslift. Ik was al op consultatie bij hem, heb een goed gevoel bij hem, maar zoek toch nog mensen die al geholpen werden door hem. Kent iemand hem???
Hallo Anneke,
Ik heb afgelopen dindsag een liposculptuur laten uitvoeren door Dr. Myny in zijn privékliniek. Ik heb vroeger na de tv-serie te hebben gezien waarin hij aan het werk was altijd gezegd, als ik ooit nog wat laat doen, mag Dr. Myny het doen.
Het is echt een heel aardige, warme dokter die je met respect behandelt en je niet als “nr. zoveel” beschouwt. De ingreep van de patiënte voor mij was behoorlijk uitgelopen waardoor het plots veel later werd dan gepland. Maar hij heeft ook voor mij uitgebreid de tijd genomen en ook al had hij er een erg lange dag opzitten, dat bewijst enkel maar dat hij uitgebreid de tijd neemt voor zijn patiënten en niet naar de klok kijkt.
Ik ben er alleszins supertevreden over, hele goede persoonlijke begeleiding en een dokter die ondanks alle drukte nog de tijd neemt voor zijn patiënten. Ik heb vroeger een ingreep ondergaan bij een andere chirurg (R.Demulder) en daar was ik helemaal niet tevreden over. Wij zijn ook helemaal uit de Kempen naar Brugge gereden en het was het zeker waard.
Ik zou het zo opnieuw doen en kan hem iedereen aanbevelen !
Groetjes, Sofie
Sofie, bedankt voor uw antwoord. Ik was al eens op gesprek bij hem en voelde mij ook goed bij hem, hetzelfde gevoel zoals jij omschrijft. Ik was vroeger in het coupure centrum voor een ingreep maar voelde mij niet zo goed bij die dokters.Inderdaad een nummer. Ben blij te horen dat je tevreden bent over de ingreep. Ik overweeg allang een miniift en overweeg ook bij hem te gaan. Maar ik had ook graag mensen die dit al bij hem hebben laten doen. In ieder geval is het ook belangrijk dat ze tijd nemen voor u en blijkbaar heb je dat toch goed ervaren. groetjes
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?