Fillers en littekens

• Ano

Hallo,

Zijn er hier mensen aanwezig die ervaring hebben met het opvullen, dmv filler, littekens?

Grt,

Ano

• Tinkie

Ik heb mijn neus lippen plooi laten opvullem met radiesse en met een goed resultaat zonder littekens.

• Ano

Ik ben een beetje onduidelijk geweest vrees ik, bedoelde het opvullen van verzonken littekens zelf. Dus niet of er littekens door fillers ontstaan, maar littekens zelf opvullen wanneer deze qua niveau onder de rest van de omgeven huid ligt.

• D

Ik begrijp wat je bedoelt, heb dit ooit met eigen vet laten doen tot 4 keer toe. 2 keer hadden ze het bewaard en dan spuiten ze het na 6 maanden nog een keer in dit gedaan bij Medi Cinic in oud Heverlee België. Gaat vanzelf weer helemaal weg dus alleen leuk voor het spekken van de kas daar in Heverlee. Restylane is volgens mij het beste, informeer is bij de heer Roselaar in Amsterdam je kunt hem googelen……..weet niet precies waar hij zit, hij is goed en aardig.

Succes er mee!!

D

• Ano

Maar het werkt dus?

• Cornelia

Ik heb slechte ervaringen met het opvullen van ingetrokken littekens. Het werkt niet, althans niet bij mij.

Het ‘spul’ gaat er niet onder, maar ernaast zitten. Gevolg, allemaal kleine bobbeltjes aan weerskanten van het litteken waardoor het litteken nog dieper lijkt te zitten.

Ik ben destijds ingespoten met siliconenolie, maar ook naderhand met niet permanente fillers. Zelfde resultaat.

• D

Oh dat is wel balen zeg…………..ik vond het al erg dat met eigen vet het niet bleef zitten en zoveel geld kwijt was.

Dus dat betekend genoegen nemen met wat je hebt.

gr D