neuscorrectie

• Liefje

Hoi allemaal,

Graag zou ik in contact willen komen of wat vragen willen stellen aan mensen die een neuscorrectie bij dokter Bert Oelbrandt uit Belgie, hebben laten doen. Ben namelijk zelf van plan op binnen een half jaar een neuscorrectie door hem te laten uitvoeren, maar wil eerst graag wat informatie over bijvoorbeeld de voor en na foto's, over hoe de ervaring was etc. Ik hoop graag wat te horen.

groetjes,

Liefje

• richard

ik zou het niet doen

• liefje

waarom niet?

ik ken een paar mensen persoonlijk die hun neuscorrecttie ook bij dr. B. Oelbrand hebben laten uitvoeren en zij waren erg tevreden. Maar ben toch benieuwd naar andere verhalen.

• richard

ik ken er ook één; die is niet echt tevreden

• Lara

Hoi Liefje

Ik heb een neuscorrectie over twee weken bij dr Oelbrandt. Ik had een goed gevoel bij deze pc en ik heb ook alleen maar positieve berichten gelezen, maar jij hebt mensen in je omgeving die bij hem een neuscorrecttie hebben laten uitvoeren? Zijn die tevreden? Is dat mooi geworden? En Richard, kun je mij wat meer vertellen over diegene die niet tevreden was? Ik word helemaal zenuwachtig van zo'n bericht…..alvast heel erg bedankt!

• liefje

Hoi lara,

Ben je al bij dr. Oelbrandt geopereerd. Ik ben erg benieuwd naar je verhaal en het resultaat. Mijn vriendin die daar ook is geopereerd is erg tevreden. Zelf wordt ik pas in juli door dr. Oelbrandt aan mijn neus geopereerd. Ik hoor graag van je.

groetjes,

• Lara

Hoi liefje

Ja ik heb doorgezet nadat ik contact had gehad met een vrouw uit Engeland die bij hem een neuscorrectie heeft gedaan, en later een lipo.

Vorige week woensdag was de operatie. Ik had een neuscorrectie en het neusschotje werd rechtgezet.Het was een behoorlijk zware operatie, mijn neus is op drie plaatsen gebroken. Dr Oelbrandt werkte samen met kno arts Van den Camp.

Ik kan er nog weinig over zeggen, zaterdag mocht ik zelf de tampons eruit halen (viel me 100% mee) en aankomende donderdag gaat het kapje eraf. Ik kan dus nu nog niet veel zeggen over de vorm van mijn neus. Ben ook erg opgezwollen en blauw, gaat wel al beter. Over dokter Oelbrandt niets dan goeds: Voor de operatie heb ik hem gesproken om het laatste door te nemen, en na de operatie is hij langs geweest, en de dag erna ook. Ik stuur nogal wat mails met vragen en hij beantwoordt ze allemaal. (ik mag ook bellen op zijn prive nummer) Hij is heel aardig en geduldig en beantwoordt al je vragen. Ik ben geopereerd in het Sint Jozef ziekenhuis (als hij samen met een kno arts opereert gebeurt dat in het ziekenhuis, niet in de kliniek) Het is er erg schoon, netjes en de zusters zijn ontzettend vriendelijk! (kan het bedienend personeel in Amsterdam nog wat van leren haha) Al met al goede ervaringen dus, maar het resultaat moet ik nog afwachten. Ik heb ook veel aan de tips op www.makemeheal.com gehad. Staat echt alles op!Ik hou je op de hoogte!

• liefje

hoi lara,

mag je ik vragen hoe je resultaten nu 2 maanden na de operatie zijn? heb je al een beetje resultaat? en is het zoals je had gewilt?

ik hoor van je.

groetjes