Hoi liefje
Ja ik heb doorgezet nadat ik contact had gehad met een vrouw uit Engeland die bij hem een neuscorrectie heeft gedaan, en later een lipo.
Vorige week woensdag was de operatie. Ik had een neuscorrectie en het neusschotje werd rechtgezet.Het was een behoorlijk zware operatie, mijn neus is op drie plaatsen gebroken. Dr Oelbrandt werkte samen met kno arts Van den Camp.
Ik kan er nog weinig over zeggen, zaterdag mocht ik zelf de tampons eruit halen (viel me 100% mee) en aankomende donderdag gaat het kapje eraf. Ik kan dus nu nog niet veel zeggen over de vorm van mijn neus. Ben ook erg opgezwollen en blauw, gaat wel al beter. Over dokter Oelbrandt niets dan goeds: Voor de operatie heb ik hem gesproken om het laatste door te nemen, en na de operatie is hij langs geweest, en de dag erna ook. Ik stuur nogal wat mails met vragen en hij beantwoordt ze allemaal. (ik mag ook bellen op zijn prive nummer) Hij is heel aardig en geduldig en beantwoordt al je vragen. Ik ben geopereerd in het Sint Jozef ziekenhuis (als hij samen met een kno arts opereert gebeurt dat in het ziekenhuis, niet in de kliniek) Het is er erg schoon, netjes en de zusters zijn ontzettend vriendelijk! (kan het bedienend personeel in Amsterdam nog wat van leren haha) Al met al goede ervaringen dus, maar het resultaat moet ik nog afwachten. Ik heb ook veel aan de tips op www.makemeheal.com gehad. Staat echt alles op!Ik hou je op de hoogte!