lipolyse onderkin en erg tevreden

• rolinka

Hallo,

Ik heb lipopyse aan mijn onderkin laten doen en ik ben ontzettend blij dat ik het gedaan heb.

Her en der lees ik verhalen van ontevreden mensen maar het heeft mij voor 2 sessies totaal 350 euro gekost. En dat vind ik voor zo'n duidelijke verandering waar ik erg blij mee ben niet veel geld. (Een liposuctie kost meer dan 1000 euro volgens mij)

Iemand die vragen heeft of foto's wil zien van voor en na de lipolyse wil ik wel wat opsturen maar ik noem hier geen adres omdat ik geen reclame wil maken. Het gaat me echt om het feit dat het echt kan werken en goed ook!

Groetjes,

Rolinka

• An

Te gek dat het bij jou zo goed gegaan is! Dat is leuk om te lezen!

Ik had net een topic vóór jou topic geopend, ook over lipolyse. Ik wil graag lipolyse laten doen voor m'n kin zelf omdat die nogal uitsteekt wat ik erg lelijk vind, dus niet voor m'n onderkin. Maar ik kan er maar niks over vinden helaas. En ik weet ook niet of het wel mogelijk is wat ik wil.

Mag ik vragen waar jij het heb laten doen?

• Rolinka

Hoi,

Ik heb mijn lipolyse laten doen bij The Body Clinic.

Nou moet ik zeggen dat ik vrij bolle wangen heb (vind ik zelf) waardoor ik nogal een diepe neus/kaaklijn heb.

Ik hoopte dat ze die konden wegspuiten met lipolyse maar die arts was daar erg stellig in. Ik heb tijdens twee gelegenheden gevraagd en twee keer een stellig nee gekregen.

Dus ik weet niet hoe dat met jou zit maar vestig je hoop daar niet te veel op. Je kunt ze altijd mailen en vragen maar ik vraag het me af.

Waarschijnlijk zijn daar andere methodes voor. Stel dat de lipolyse aan de ene kant van je kin beter aanslaat dan aan de andere kant..

Groetjes,

Rolinka

• An

Bedankt voor je reactie!

Daar zeg je wel wat, als het aan de ene kant wel aanslaat en de andere kant niet, dan ben ik nog verder van huis… Daar had ik nog niet over nagedacht.

Ik dacht dat dit wel een mooie oplossing zou zijn, vooral ook omdat dit een stuk goedkoper is dan andere plastische ingrepen. Maar om nou met een “scheef” gezicht te lopen is ook niet wat natuurlijk.

Ik heb al diverse klinieken gemaild, maar ik krijg alleen maar reacties dat ik kan langskomen voor een gratis consult, meer informatie krijg ik niet. Ook wel logisch natuurlijk, maar ik vind het toch jammer dat ik voor zo'n simpele vraag nergens een antwoord krijg. Ik ga het eens proberen bij de The body clinic :)

In ieder geval nogmaals bedankt voor je reactie!

• Rolinka

Aan Irma,

Ik heb mail van je gekregen die ik probeer te beantwoorden maar ik krijg mijn antwoord terug.

Zou je mij je emailadres even willen sturen, mijn emailadres kun je hier wel vinden.

Groetjes, Rolinka

• Jackie

Hallo Rolinka,

Mag ik vragen hoe lang het duurde voordat de zwellingen weg waren na de inspuiting? Ik heb gehoord dat het er een week lang heel raar uitziet, niet toonbaar.

( heeel erg dikke onderkin) En had je blauwe plekken onder je kin?

• Rolinka

Hoi Jackie,

Na ongeveer een week waren de zwellingen zo'n beetje weg,

Je bent echt niet toonbaar in de eerste 3 tot 4 dagen daarna valt het een buitenstaander niet echt meer op,

Ik heb Arnica gebruikt en dat helpt echt tegen blauwe plekken maar niet tegen de zwelling zoals ik hoopte.

Groetjes

• Jackie

dankjewel !

deed het pijn eigenlijk ? voelde je je er ziek van?

Ik probeer te plannen hoeveel vrije dagen je er voor moet opnemen als je niet met zo'n dikke kin en ziekig naar je werk wil,

groetjes J.Rolinka schreef:

>

> Hoi Jackie,

>

> Na ongeveer een week waren de zwellingen zo'n beetje weg,

> Je bent echt niet toonbaar in de eerste 3 tot 4 dagen daarna

> valt het een buitenstaander niet echt meer op,

> Ik heb Arnica gebruikt en dat helpt echt tegen blauwe

> plekken maar niet tegen de zwelling zoals ik hoopte.

> Groetjes

• Rolinka

Hoi Jackie,

De spuitjes zelf gaan wel, direct daarna gaat het wel branderig en raar aanvoelen en begint het meteen dikker te worden, dit gaat een uur of 4, 5 door, tenminste bij mij.

Je voelt je er niet ziek van, je moet je kin wel goed koelen het eerste kwartier of half uur (bv met zak diepvriesdoperwten) en na een uur is de ergste gevoel verdwenen. Ik vond het echt heel goed uit te houden hoor. Ik heb 's nachts ook goed geslapen alleen voel je het als je draait.

Als je slim bent laat je het bv op een donderdag doen, dan is tegen de maandag het ergste voorbij, dan hoef je ook niet zoveel snipperdagen op te nemen.

Groetjes

• Jackie

En wanneer zag je dat je onderkin minder werd ? en hoeveel behandelingen heb je in totaal gehad? dat was het hoor!