Ontevreden na een operatie

• Alex

Hoi mensen,

Ik heb binnenkort de laatste controle na mijn operatie. De operatie van mijn borsten is namelijk al 7 maanden geleden.(verwijderen van vet uit me borsten) Alleen het beloofde resultaat is niet bereikt. Sterker nog ik zie eigenlijk helemaal geen verschil.

Mijn vraag is nu: Kan een groot deel van de door mij betaalde prijs terug eisen?

Ik heb namelijk 3000 euro betaald en geen enkel resultaat. Heeft iemand wat tips voor mij? En zijn er meerdere mensen met soort gelijke ervaringen?

Ik ben in afwachting van jullie reactie.

Gr,

Alex

• jansen

bij wie heb je het laten doen als ik vragen mag?

• Saskia

Heb je foto,s van voor en na gemaakt ?

Lijkt mij anders moeilijk te bewijzen.

• Alex

Ja ik heb foto's van voor en na de behandeling. Daarin zie je eigenlijk ook geen verschil.

Denk je dat ik het dan iets kan terugeisen?

• Saskia

Het is te proberen. Zo ver ik weet zijn ze dat niet verplicht.

Wel de verplichting de operatie te verrichten die is afgesproken.

• Martha de Paulo

Hi Alex,

In 2004 heb ik minilift ondergaan en na 10 dagen toen de zwelling was afgenomen zag ik helemaal geen verschil met voor en erna. Ik had gelukkig foto´s gemaakt van voor en na de ingreep en ik heb gelijk via email mijn onvreden geuit en ook tijdens de nacontrole. Ze hebben toen 1x kosteloos een nieuwe ingreep bij mij gedaan en wederom was het helemaal geen resultaat. Ik heb toen weer via email voor de nacontrole mijn klacht geuit en ook tijdens de nacontrole. Ook bij ik bij 2x plastische chirurgen geweest om te zien of mijn klacht gegrond was en dat was ook zo.

Er werd mij een 2e ingreep kosteloos aangeboden maar die heb ik via een email afgewezen en erin gezet dat ik liever een tegemoetkoming in de kosten wilde zien.

Ik heb het gehele bedrag teruggestort gekregen wat wel fijn is maar alleen zijn mijn beide oorlellen door de 2 ingrepen naar beneden getrokken en ook heb ik brede littekens bij beide oren overgehouden.

Groetjes,

Martha.

• meg

Hai Martha,

was deze operatie door Dr.Stevens uitgevoerd ?

Want was jij nou niet ook een keer door hem geopereerd ?

Groetjes Meg

• Alex

Hoi Martha,

Bedankt voor jouw reactie. Ik ga binnen enkele weken op na-controle en dan ga ik mijn ongenoegen uiten. Op dit moment weten ze nog niet dat ik ontevreden ben. Ze hebben gelukkig wel voor de operatie foto's gemaakt en aan ook kopies daarvan aan mij gegeven dus ik heb net zoals jou bewijs dat er niets is veranderd.

Ik hoop dat ik uiteindelijk dezelfde regeling als jou krijg.

Groetjes,

Sander

• Martha de Paulo

Hi Meg,

De operaties heb ik ondergaan in kliniek Holystaete in Vlaardingen Dr. Smith.

Wel een aardige man maar die operatie waren helemaal waardeloos.

Ik heb een bovenooglidcorectie en een endoscopische wenkbrauwlift ondergaan 8 jaar geleden bij Dr. Jeroen Stevens en ik ben nog steeds blij met deze ingreep.

Ik vind het alleen erg jammer dat de prijzen bij hem zo hoog zijn anders had ik de ingreep ben hem laten doen en zeker geweten dat het goed was.

groetjes,

martha