neuscorrectie wat is een nomale prijs in nederland?of bij boerhaave kliniek?

• esjeesje

hallo allemaal,

hier nog een berichtje van mij..

ik wou me graag laten helpen aan mn bobbel op mn neusbrug en mn neus wat minder lang hebben,

misschien mn neustop als dat nodig is…

wat kost dat zo n beetje in nederland?

of bij boerhaave kliniek te amsterdam?bij boerhaave staat op de site neustip 1950 euro geloof ik

en neuscorrectie 3500 euro.

ik kan me haast niet voorstellen dat het 3500 euro kost voor wat ik graag gedaan wil hebben(zie hierboven)

ik hoop van jullie te horen,

alvast bedankt!

• Suus

Hallo Esjeesje,

Bedoel je dat je het niet kunt voorstellen omdat het “zo” goedkoop is, of juist zo duur?

Googlen schept ook veel duidelijkheid, succes !

• esjeesje

hallo suus,

nou ik vroeg dat eingelijk om dat bij boerhaave op de site 3500 euro staat onder neuscorrectie, dat lijkt mij goedkoop…dat lijkt me haast niet kunnen???

ik denk als ik op consult kom dat het vast duurder uitvalt..

ik denk dat het meer een lokkertje is?

groetjes esjeesje.

• suzan

Nee hoor als je er heen gaat dan is dat ook inderdaad hetzelfde bedrag maar dat zal dan ongeveer overal wel hetzelfde zijn. Een vriendin van mij heeft haar neus laten doen door dr Leijstikov (ik weet niet zeker hoe je dat schrijft) maar ik weet niet of hij gestopt is of niet. In elk geval prachtig geworden. Ook een neusknobbel en iets korter gemaakt.

• esjeesje

hoi suzan,

bedankt voor je reactie,

ik zal de het even in mn achterhoofd houden (naam arts)

groetjes esje.

• noa

Zelf bij bergmankliniek geweest, 5250 waarvan 1000 terug van de verzekering.

Goed geholpen en je krijgt, creme en masker mee voor herstel, bellen op hoe het gaat service is prima.

• Robert de Goeij

Dokter Roddi heeft voor mij een schitterende neus gemaakt. Vind de Boerhaave een goede kliniek en ik had/heb echt niet het gevoel dat ze aan lokkertjes doen. Ik vind de website een goede weerspiegeling van de kliniek. What you see is what you get, bij mij ook wat betreft de prijzen.

groeten, Robert